„Гардиан” и „Обзървър” рекламират с анимация новини за Мондиала

Английските всекидневници „Гардиан” и „Обзървър” пуснаха забавна анимация, която показва как всички по света четат и се вълнуват от новините им за Световното по футбол, пише campaignlive.co.uk.

Анимационните герои в 30.секундната телевизионната реклама са супер забавни и оригинални. Те показват как мъжете в различните държави преживяват емоциите около футболната битка за Световната купа. Рекламата е озвучена и от жизнерадостна песничка с тематичен текст.

Този криейтив е дело на агенция Wieden & Kennedy London. Можете да го видите по-долу:

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Цената на царевицата се повишава на световните борси през седмицата
Причините, поради която повечето служители напускат
Учени търсят отговори за глобалното затопляне в антарктическия лед
На днешната дата, 20 юли. Илинден
От 8 октомври такситата ще показват цените и в евро, гласи наредба, публикувана за обществено обсъждане
Ами ако тайната за лоялността на клиентите вече е във вашите данни?
Росен Карадимов: Проверките доказват, че еврото се използва като повод за повишаване на цените
1000 лв. глоба и 3 месеца без книжка, ако шофираме в аварийната лента