Дигитален съветник спестява обикалянето на мола


Френският мол Klepierre представи прототип на впечатляваща дигитална кабина, която работи като моден консултант и спестява уморителното обикаляне на магазините в търсене на най-добрата комбинация от дрехи и обувки.

Технологията представлява малка стая с електронни стени, които регират на докосване. Те започват да излъчват снимки на дрехи, след като човек влезе вътре и покаже покупка, която си е направил току-що. След като сканира закупената стока, например обувки, технологията започва да изрежда пред клиента на стените предложения за дрехи и аксесоари – панталони, поли, рокли, ризи, които да му отиват. Купувачът, например млада жена, може да избере някои от тези предложения и на телефона си да открие в кои точно магазини на мола да отиде, за да ги изпробва и да ги купи.

Иновацията е нов вид алтернатива на пазаруването като преживяване. Ценното в нея е, че пести изнервящото обикалянето в търсене на подходящо и стилно съчетание в облеклото.

Технологията се нарича „Коридор за вдъхновение” и е създадена в партньорство с агенция DigitasLBi, която се занимава с дигитална реклама. Видеото, което следва, я представя най-добре. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Нова технология предотвратява увреждането на реактивни двигатели от пясък
Скандал: Тарантино обвини създателя на „Игрите на глада“ в плагиатство на японски роман
Украинските антикорупционни органи претърсват дома на началникa на канцеларията на Зеленски
Тръмп обеща да спре за постоянно миграцията в САЩ от „страни от третия свят“
Виктор Орбан ще се срещне с Владимир Путин в Москва за енергийни преговори
Борисов: ГЕРБ ще отстъпи от вдигането на пенсионната вноска и данък "дивидент"
Институтът „Пастьор“: Мутация може да превърне птичия грип в пандемия, по-лоша от COVID