Дигитален съветник спестява обикалянето на мола

Френският мол Klepierre представи прототип на впечатляваща дигитална кабина, която работи като моден консултант и спестява уморителното обикаляне на магазините в търсене на най-добрата комбинация от дрехи и обувки.

Технологията представлява малка стая с електронни стени, които регират на докосване. Те започват да излъчват снимки на дрехи, след като човек влезе вътре и покаже покупка, която си е направил току-що. След като сканира закупената стока, например обувки, технологията започва да изрежда пред клиента на стените предложения за дрехи и аксесоари – панталони, поли, рокли, ризи, които да му отиват. Купувачът, например млада жена, може да избере някои от тези предложения и на телефона си да открие в кои точно магазини на мола да отиде, за да ги изпробва и да ги купи.

Иновацията е нов вид алтернатива на пазаруването като преживяване. Ценното в нея е, че пести изнервящото обикалянето в търсене на подходящо и стилно съчетание в облеклото.

Технологията се нарича „Коридор за вдъхновение” и е създадена в партньорство с агенция DigitasLBi, която се занимава с дигитална реклама. Видеото, което следва, я представя най-добре. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 25 до 31 август
Зеленски: Украйна има за цел да си осигури поне 1 млрд. долара месечно за закупуване на оръжия от САЩ
Германският концерн „Райнметал“ ще строи в България два завода – за артилерийски снаряди и барут
Мерц: Германия трябва да търси нови търговски партньори
Германия може да бъде принудена да върне наборната военна служба при продължаващ недостиг на военнослужещи
5 инвестиции, на които можем да разчитаме за доходи
Сърбия въвежда таван на надценките за близо 3000 стоки в търговските вериги
Американците се опасяват, че изкуственият интелект ще измести трайно работниците