Еко солидарност вдъхнови новата колекция на Zegna за сезон есен/зима 2015-2016 година
Eкологичната солидарност е темата, от която черпи вдъхновение креативният директор на Ermenegildo Zegna, Стефано Пилати за колекцията есен/зима 2015-2016 година на луксозната марка за мъжко облекло. Тя бе представена на ревю на бранда на 17 януари в рамките на Модната седмица в Милано. Кадри от дефилето ви представяме в галерията по-долу.
Темата за природосъобразността не е нова за групата Zegna, която в продължение на дълги години е постоянна в своята отдаденост към социалните активности, свързани с опазването на околната среда. Тя държи лидерската позиция в производството на прежди, платове и облекла, изцяло изработени от естествени влакна, благодарение на непрестанните проучвания относно качеството на продуктите й с изключително внимание към природата.
Униформата на еко лидера е ключовото вдъхновение на Стефано Пилати за новата колекция. То ясно проличава в селекцията му от луксозни нишки, както и в избора му на класическия туид Харис, заради автентичността и рециклируемостта му – от него се изработват ръчно изпредени и ръчно тъкани продукти от 100% вълна.
Идеята за опазването на околната среда се усеща ясно, както в облеклата и аксесоарите, така и в цялостния дух на колекцията.
Ревюто на бранда в Милано стартира с така наречения broken suit, състоящ се от няколко елемента, комбиниращ различни материи и текстури, този сезон, изработен от кадифе или рипсено кадифе, а във втората част моделите добиват по-ърбан вид.
Военните униформи на еко лидерите се състоят от сака с елегантно скроени детайли, чиито джобове са с набори, носени с мултифункционални панталони с ниско дъно и ръб.
Обувките и ботушите са покрити с предпазни елементи, а хибридните чанти са в луксозен спортен стил.
Колекцията дава ново определение за „градска униформа“, която слива индустрия, бизнес и лукс, със защита, чувствителност и поезия.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.