OpenAI се готви да пусне GPT-5

Главният изпълнителен директор на OpenAI Сам Алтман обяви плановете си да пусне моделите GPT-4.5 и GPT-5. В изявление той заяви, че OpenAI се стреми да опрости продуктовата линия, като се отърве от сложната система за избор на модели.
GPT-4.5, известен под вътрешното кодово име Orion, ще бъде последният модел без поддръжка на „ разсъждения“. След това OpenAI ще се съсредоточи върху комбинирането на сериите „o“ и GPT и създаването на универсална система, която може ефективно да се справя с широк спектър от задачи.
GPT-5 ще бъде интегрирано решение, включващо технологиите на усъвършенствания модел „o3“. Безплатните потребители на ChatGPT ще имат неограничен достъп до GPT-5 на стандартно ниво на интелигентност, докато абонатите на Plus и Pro ще могат да използват по-усъвършенствани версии на модела. Все още не е обявен график за новите системи, но Алтман заяви, че пускането им се очаква през следващите „седмици или месеци“.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.