Южнокорейските производители на чипове с изкуствен интелект Rebellions и Sapeon ще се слеят

Южнокорейските производители на чипове с изкуствен интелект Rebellions Inc и Sapeon Korea Inc подписаха окончателно споразумение за сливане, съобщиха частните компании в неделя, предаде Ройтерс.
Те обявиха преговорите за сливане през юни. Сделката е най-новият опит на южнокорейските компании да се противопоставят на световните лидери в областта на чиповете за изкуствен интелект като Nvidia.
Сред акционерите на Sapeon са най-голямата южнокорейска телекомуникационна компания SK Telecom и вторият по големина в света производител на чипове за памет SK Hynix.
През юли Rebellions получи инвестиция в размер на 15 млн. долара от Wa'ed Ventures, подразделение за рисков капитал на Saudi Aramco. Rebellions заяви, че с това общото й финансиране е достигнало над 225 млн. долара.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Разпуснаха парламента в Сингапур
Свят |Warner Bros. и HBO обявиха част от актьорския състав в предстоящия сериал за Хари Потър
Любопитно |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ФИФА обяви съдиите за световното клубно и по-строги правила за вратарите
Спорт |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.