Бъдещето на игрите е вече тук

Бъдещето на игрите е вече тук

Бъдещето на игрите е вече тук

След дълъг период на разработка, технологичния гигант IBM ще впрегне най-известната си суперкомпютър програма – Watson Cognitive Computing с цел да представи на света първото massively multiplayer online (MMO) преживяване, използващо виртуална реалност.

Според нейния създател, играта Sword Art Online: The Beginning ще е „нещо напълно непознато“ за гейминг индустрията. Нейното представяне ще се случи на специално събитие в Токио, което ще бъде отворено към всеки желаещ да стане част от приключението, макар и за една вечер, от 18-ти до 20-ти март. Там огромен 3D скенер ще сканира всеки нов играч чрез заснемане от множество ъгли и чрез сложно анализиране на формите и размера ще създава напълно точен с оригинала „аватар“, който ще пренася външния вид на всеки един участник към виртуалната реалност.

Най-голямата роля на добре познатия IBM суперкомпютър ще е да вдъхне живот на изкуствения интелект, който ще общува с играчите. Избора на компанията не е случаен – Watson е може би най-добре развития откъм комуникиране с хора компютър. Той е способен да се учи самостоятелно от подадени материали – милиони текстове, интернет страници, чат записи и всичко, което съдържа комуникация между хора. След дълго обучение, Watson ще заеме ролята на хиляди виртуални герои в играта, с които играчите ще имат възможност да общуват досущ като с истински хора. 

Играта ще поддържа и двата най-известни VR визьори – Oculus Rift и HTC Vive. За контрол над играта няма да се използват мишка и клавиатура, а motion контролери (безжични контролери, които използват човешкото движение). Комбинацията от двете ще позволи пълно потапяне в света на играта, без да е нужно човек да се откъсва от виртуалната реалност.

Засега не се дават повече технически детайли за мащабния проект. Той има шанса да стане иновацията в игралната индустрия, която много хора предричат още от началото на 21-ви век, но за момента ще остане недостъпна за по-голямата част от нас поради високите цени на VR оборудването.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ