SpaceX ще доставя сателитна връзка за флотилията на Royal Caribbean

Компанията на Илон Мъск SpaceX ще доставя по-бърз интернет на флотилията на круизния гигант Royal Caribbean. Досега пасажерите плащаха за сателитна връзка, пише ВВС.
Партньорството със SpaceX ще „позволи повече дейности с висока честотна лента като видео стрийминг”, обясни Джейсън Либърти, главен изпълнителен директор на Royal Caribbean.
Starlink използва голямата си мрежа от сателити, които обикалят около Земята. Инсталирането на сателитната връзка на круизните кораби започва незабавно и ще приключи до март 2023 г.
Партньорството бележи „най-голямото публично внедряване на високоскоростен интернет на Starlink в туристическата индустрия досега“. „Тази технология ще осигури интернет свързаност на борда на нашите кораби, подобрявайки круизното изживяване както за гостите, така и за екипажа“, смята Либърти.
Starlink, която се управлява от SpaceX, е проектирана да предоставя високоскоростен интернет на хора, които живеят в отдалечени райони, благодарение на хиляди свои сателити, които са поставени в ниска орбита около платената. Това прави скоростта на връзката между сателитите и Земята възможно най-висока.
По-рано тази година Мъск направи Starlink достъпен в Украйна , след като руските сили нахлуха и затвориха украинските интернет услуги и се опитаха да блокират социалните медии. Мрежата е използвана и от украинци за комуникация на бойното поле.
Глобалната круизна индустрия бе силно ударена от пандемията. Royal Caribbean, която управлява втората по големина флотилия от круизни кораби в света, отбелязаха ръст на печалбата след падането на ограниченията.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Бизнес перспективи: Кои компании могат да бъдат засегнати от митата за чипове
Бизнес |Времето: Слънчево с максимални температури до 24 градуса
България |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.