Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Банка ДСК въвежда първия у нас изцяло AI-базиран асистент
 
                      Банка ДСК представя първия у нас изцяло AI-базиран асистент, който разбира естествения човешки език. Новият асистент e първият онлайн помощник, достъпен както за настоящи, така и за потенциални потребители на услугите на банката.
AI асистентът предоставя информация за всички продукти, услуги и такси, предлагани от Банка ДСК. Той е създаден така, че да бъде полезен както за общи запитвания, така и за по-сложни въпроси, свързани с банкови решения. В бъдеще се предвижда той да се развие в личен банков съветник, който ще може да дава препоръки и да изпълнява задачи с минимално човешко участие.
Потребителите могат да го открият лесно – на уебсайта на Банка ДСК чрез иконата AI в долния десен ъгъл, както и в платформата за онлайн банкиране dskdirect.bg. Скоро асистентът ще бъде интегриран и в мобилното банкиране DSK Mobile, където ще предлага персонализирана информация за всеки клиент.
AI асистентът е базиран на генеративен изкуствен интелект, предоставен от OpenAI, и е специално обучен с контекстуална информация за продуктите и услугите на Банка ДСК. Това му позволява да разбира естествения човешки език и да предоставя точни и релевантни отговори, без да се ограничава от предварително зададени сценарии. За разлика от традиционните чат ботове, които използват машинно обучение или статични отговори, генеративният AI на Банка ДСК предлага по-интуитивно и гъвкаво взаимодействие с потребителя.
Новият AI асистент е иновация, която променя начина, по който хората взаимодействат с банката – не само клиентите, но и всички, които търсят информация или се интересуват от банкови услуги. Отговорите се визуализират за под 10 секунди, което прави комуникацията бърза и ефективна.
„Глобалните тенденции показват, че 2025 година ще бъде годината на AI агентите – интелигентни системи, които ще навлизат все по-дълбоко в ежедневието ни“, коментира Петко Рангелов, Ръководител направление „Дигитализация, данни и технологии“ в Банка ДСК. “Макар че редица компании вече експериментират с подобни технологии, Банка ДСК е първата българска банка, която предлага напълно AI-базиран асистент за своите клиенти и потенциални потребители. Това е само началото на една нова ера в банковото обслужване, в която изкуственият интелект играе ключова роля в създаването на по-добро, по-бързо и по-персонализирано клиентско изживяване”, допълва той.
Новият AI асистент е част от последователната дигитална трансформация на Банка ДСК и играе важна роля в реализирането на идентичността „Тук и Сега“. Чрез него и мобилното банкиране DSK Mobile банката въвежда нов начин на взаимодействие с клиентите – бърз, достъпен и съобразен с техните нужди. Концепцията „Тук и Сега“ цели да осигури навременна и точна информация по най-удобния за потребителите канал.
 
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Netflix ще направи сплит на акциите си в съотношение 10 към 1
Компании |Законови промени регламентират колективните искове за защита на потребителите
Политика |Печалбата на банките у нас нараства с близо 4 на сто на годишна база
Финанси |Орбан ще се срещне с Тръмп на 7 ноември под натиска на петролните санкции срещу Москва
Свят |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Коледните бонуси в Словения стават задължителни
ЕС |Круизен кораб с над 200 души на борда заседна в река Дунав заради ниско ниво на водите
Общество |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |Българите плащат двойно по-ниски сметки за ток от средното за ЕС
Енергетика |В навечерието на Хелоуин: Тиквата може да крие токсични тайни
Любопитно |Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Икономика |Цените на петрола са се насочили към трети пореден месечен спад
Енергетика |ЕЦБ отново запази лихвите без промяна
Финанси |ADVERTORIAL
 
						Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
						Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
						Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
 
                          
   	                      
   	                     
                          
   	                      
   	                     
                 
                			   
              	 
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.