Предизвикваме сектора с карта neon и tbi bank app

Предизвикваме сектора с карта neon и tbi bank app

Предизвикваме сектора с карта neon и tbi bank app

Те са млади, хвърлят се със страст в работата си и се опитват да променят средата, в която всички живеем. В бизнес света има определение за този тип млади професионалисти – наричат ги challengers. За да разберем какво е да предизвикваш света и средата с иновативни решения, се срещнахме с Елена Кънева, която ръководи продуктовия маркетинг на tbi bank app. Тя е един от водещите двигатели в постоянното развитие на мобилното приложение на tbi bank, което предоставя на клиентите всички необходими финансови услуги на едно място, удобно и без ненужни такси

Работите в challenger банка. Какво предизвиквате?

Предизвикваме начина, по който банковите услуги се предоставят на клиентите в България и региона. Обикновено банките у нас таксуват клиентите за голяма част от ежедневните им финансови нужди, като теглене от банкомат, откриване и поддръжка на сметка и т.н. В tbi вярваме, че ежедневното банкиране трябва да е безплатно и точно това предлагаме на клиентите с дебитната карта neon и мобилното ни приложение. Те дават на хората възможност лесно да управляват парите си през телефона, без да плащат такси за всяка една услуга.

Какво прави карта neon и мобилното приложение на tbi различни от тези на другите банки?

Дебитната карта neon и tbi bank app са иновативни продукти, които нямат алтернатива в банковия сектор у нас. Да започнем от това, че neon всъщност е един съвсем нов продукт за българския пазар – дебитна и шопинг карта в едно. Няма никакви такси за откриване и поддръжка, дава възможност и за две безплатни тегления от банкомат месечно. Нещо повече, шопинг функцията на картата прави възможно разделянето на всяко плащане на три равни месечни вноски без оскъпяване. Ние сме единствената банка в България, която предлага неограничен брой незабавни плащания в евро без такса и една от малкото с безплатни мигновени преводи в лева. Също така, вместо да таксуваме клиентите, ние им предлагаме атрактивна лихва по разплащателните сметки.

Друга отличителна черта е подобреното потребителско преживяване и интерфейс. Хората могат да станат наши клиенти, без да посещават клон и дори без да говорят с колега от банката. Те могат да го направят през телефона си удобно, например от дивана вкъщи и по всяко време на денонощието. Дизайнът на tbi bank app е интуитивен, менютата са лесни за използване, а комуникацията ни е свежа и приятелска – маскотът ни Tibi е в приложението, за да помага на клиентите във всяка тяхна стъпка.

Разкажете ни повече за екипа, който развива neon и tbi bank app. Kак решавате на кои нужди на клиентите да отговорите с функционалностите им?

Една от водещите ценности в tbi е да бъдем смели и това намира отражение и в създаването на картата neon и приложението. По този проект работи отдадено мултинационален екип, обединяващ звена като ИТ, маркетинг, бизнес анализатори и т.н. Вдъхновява ни стремежът да променим традиционното отношение на банките към клиента. Ние правим нещата по различен начин, водени от реалните нужди на хората. В ДНК-то ни е непрекъснато да се учим, развиваме, да излизаме с нови идеи или да адаптираме най-добрите международни практики, за да отговорим на нуждите на българите. Поддържаме постоянна връзка с клиентите, анализираме техните действия, следим коментарите в различни платформи и след това добавяме нови функции в приложението или подобряваме настоящите. В tbi се грижим за клиентите си – карта neon и tbi bank app са едни от най-добрите примери за това.

Кои функции на приложението се използват най-много?

На практика всички клиенти с карта neon се възползват от атрактивната лихва по разплащателната си сметка – условие, което никой друг не предоставя на българския пазар. Опциите за спестяване също са сред най-предпочитаните, тъй като имаме специални оферти за дигиталните ни депозанти. Хит сред клиентите ни е и виртуалната „Касичка“. Хората редовно заделят суми пари, за да постигнат различни спестовни цели – от пътуване в Париж до електронна игра за децата. Много е лесно, удобно и също така забавно. Клиентите използват и опцията за разделяне на плащания при пазаруване и, разбира се, правят преводи по номер на сметка или само по телефонен номер. Те избират приложението на tbi, защото изпращането на пари до любим човек или приятел не е нещо, за което трябва да плащате такса. А това се случва безплатно и за секунди през приложението ни.

Какво още можем да очакваме от neon и tbi bank app?

Екипът ни вярва в постоянното учене и обичаме да вдигаме летвата си все по-високо и по-високо, затова планираме много нови функции и подобрения през следващите месеци. Скоро ще бъде налична възможността за издаване на дигитална карта neon, а получаването на пластика ще е само по желание. Работим върху това да дадем на клиентите ни възможност да плащат с neon безконтактно със своите телефони чрез Google Pay и Apple Pay. Също така опцията за разделно плащане ще бъде достъпна за покупки не само със собствени средства на клиента, но и с финансиране от банката. Това са едни от най-очакваните функционалности от голяма част от клиентите ни и се стремим да им ги предоставим, като междувременно не спираме да внедряваме иновации в приложението

Алек Вучков. Материалът е публикуван в бр.5/23 на сп. "Мениджър", който ще откриете в дистрибуторската мрежа, както и в дигиталното приложение ZinZin

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ