TBI Bank започва да предлага нови депозити с лихва до 2%

TBI Bank започва да предлага нови депозити с лихва до 2%

TBI Bank започва да предлага нови депозити с лихва до 2%

Икономическата несигурност, покачващата се инфлация и ситуацията в Украйна са сред причините, довели до свиване на пазара на срочни депозити в България. Допълнителен ефект оказаха и въведените от много банки нулеви лихви и такси, които провокираха вложителите да търсят алтернативи за спестяванията си.

На този фон TBI Bank продължава да е една от малкото финансови институции, които все още предлагат положителна доходност на клиентите си чрез изгодни спестовни продукти. Новите депозитни предложения на банката са насочени към потребители, които търсят разнообразие от спестовни периоди, както краткосрочни, така и по-дългосрочни, и са с едни от най-добрите лихвени условия у нас, достигащи 2%. В портфолиото на TBI вече има депозити със срочност от 1 до 60 месеца, без такси за откриване, поддръжка и теглене на падеж и без риск за клиентите. Спестовните решения на TBI предлагат и допълнителна гъвкъвост, защото няма наказателна такса, ако депозантът се нуждае от средствата си преди падеж и избере предсрочно прекратяване. След премахването на данъка върху доходите от лихви за местни физически лица това, което клиентите виждат като предложена лихва, е това, което наистина получават.

„Срочните депозити винаги са били най-сигурният спестовен инструмент с предвидима възвръщаемост, която е изключително важна във време на пазарна несигурност и динамика“, коментира Лукас Турса, старши вицепрезидент на TBI Bank. „Ние сме познати с едни от най-изгодните лихвени условия на пазарите, на които оперираме и за да продължим да бъдем най-доброто място за спестяванията на нашите клиенти, направихме още една крачка в тази посока. Различните срочности на продуктите ни в комбинация с добрата доходност, която винаги осигуряваме, ще позволят на вложителите частично да смекчат негативните ефекти на очакваната инфлация.“

За да популяризира новите депозитни предложения, TBI рестартира телевизионната си кампания „Мотивирай спестяванията си“, носител на престижната награда Effie. Целта ѝ е да повдигне въпроса как българите спестяват, колко добре информирани са по темата и обмислят ли всички опции.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ