Силовата линия на Volvo Trucks - по-ефективна от когато и да било
Силовата линия на Volvo Trucks вече е по-ефективна от когато и да било. С последното поколение двигатели Euro 6, вградената интелигентна трансмисия Volvo I-Shift и подобрена аeродинамика на кабината, камионите на шведската марка постигат още по-нисък разход на гориво.
Интегрираната силова линия се състои от усъвършенстван двигател Euro 6 и I-Shift от Volvo. Двигателят е перфектен пример за това как няколко малки постижения могат да доведат до голямо подобрение. Двете най-значими усъвършенствания са повишеното съотношение на компресия при версиите с 420 и 460 к.с. на D13 и новият оптимизиран турбокомпресор при вариантите с 500 и 540 к.с. на двигателя D13.
„Комбинирането на добра управляемост и горивна ефективност е много по-голямо постижение от фокусирането само върху управляемостта или горивната ефективност”, казва Клас Нилсон, президент и изпълнителен директор на Volvo Trucks.
„Volvo Trucks взе решение да работи и в двете посоки. По тази причина управляваме сами цялостната разработка и производствения процес на цялата силова линия. Така можем да осигурим оптимално интегриране и комуникация между двигателя и трансмисията, както и да извършваме непрекъсната фина настройка на хардуера и софтуера, за да постигнем най-добрия възможен баланс между добра управляемост и нисък разход на гориво”, допълни Нилсон.
Точното количество гориво, което може да се спести чрез последните усъвършенствания, зависи от спецификацията на товарния автомобил и областта му на приложение. За Volvo FH, извършващ транспорт на дълги разстояния, разходът на гориво може да бъде намален с до 3 процента. При транспортиране на тежки товари, като дървен материал, икономиите могат да бъдат дори още по-големи, ако двигателят е комбиниран с I-Shift с предавки за бавен ход и Tandem Axle Lift –задвижващ заден мост с възможност за повдигане, въведени наскоро от Volvo Trucks.
Другите важни фактори, които спомагат за намаляване на разхода на гориво, са аеродинамичните подобрения на кабината. Въздушното съпротивление се увеличава непропорционално на скоростта. При удвояване на скоростта например аеродинамичните сили се увеличават четири пъти, което оказва голямо влияние върху разхода на гориво при товарните автомобили.
За да създаде по-плавен въздушен поток, Volvo Trucks са направили фина настройка на спойлера на предната броня, панелите на въздушните дефлектори, калниците и калобраните, както и колесните ниши. Всичко това са малки детайли, комбинацията от които осигурява по-големи преимущества за клиентите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Нов революционен метод може да доведе до по-ранно откриване на болестта на Алцхаймер
Наука и Здраве |Слабото търсене понижава приходите и печалбата на най-голямата химическа компания в света
Компании |Скенери хвърлят светлина върху промените в мозъка, когато се унасяме от умора
Любопитно |Археологическа находка предоставя нови сведения за мобилността на неандерталците
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Полски изтребители прехванаха руски самолет, извършвал разузнавателен полет над Балтийско море
Свят |Гърция започва доставки на газ за Украйна през България, Румъния и Молдова
Енергетика |Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
Политика |Метрото няма да вози пътници по Линия 3 на 8 и 9 ноември
Общество |ЕЦБ гледа на 2029 г. като потенцилен период за стартиране на дигиталното евро
Финанси |Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат
Политика |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.