Формула 1 за първи път има марка водка за официален партньор в състезанията

Формула 1 за първи път има марка водка за официален партньор в състезанията

Водка Belvedere, чиято марка принадлежи на корпорацията LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, стана първият официален партньор на Формула 1 в този сегмент. Това се съобщава на сайта на организатора на автомобилните състезания.

„Формула 1 винаги е била символ на престиж, адреналин и спектакъл, поради което сме толкова щастливи да приветстваме Belvedere като водката - наш първи официален партньор. Заедно споделяме една и съща отдаденост към качеството и страст към ексклузивни моменти,” обяви президентът и главен изпълнителен директор на Формула 1 Стефано Доменикали.

Водката под марката Belvedere се произвежда в Полша. LVMH закупи 40% дял от производителя през 2002 г., а през 2005 г. получи пълна собственост върху бранда.

През октомври 2024 г. ръководството на Формула 1 подписа договор с LVMH на стойност 1 милиард долара, който започна през 2025 г. и ще продължи до 2035 г. Според него официалното шампанско на автомобилните състезания е марката Moet & Chandon, която Brand Finance нарича най-скъпата в света. Стойността му се оценява на 1,4 милиарда долара, като за годината е нараснал с 9%.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?