България по нов начин: Да се научим да продаваме хубави емоции!

Позитивните нагласи и моделите на успешност са едно от сериозните предизвикателства, с които трябва да се заемем, ако искаме светът да заговори по нов начин за нас и страната ни. Към посланията си трябва да добавим и хубавите емоции, смята един от участниците в дискусията, посветена на изграждането на положителен имидж на страната ни, организирана от сп. "Мениджър". Вижте какво още сподели:
Любомир Аламанов, съсобственик на рекламната и пиар агенция APRA Porter Novelli
"По законите на рекламата и маркетинга, независимо дали става въпрос за фирма, държава или учреждение, винаги се започва с вътрешните комуникации. Не може навън да се говори за нещо положително, а вътре структурата да се раздира от страшни проблеми.
Затова, наистина е настъпил решаващият момент, в който трябва да започнем да се справяме с проблемите си като общество и държава. За да ги решим, първо трябва да открием къде е грешката в системата или дали самата тя не е сгрешена. Ако е така – да я променим – независимо дали чрез революция, избори и т.н. За да можем после да кажем „да, това е хубаво”. А не само да седим и да повтаряме колко е лошо всичко. И чак след това идва ред на следващата логична стъпка – да излезем навън и да започнем да се комуникираме.
Има няколко подхода в това отношение и едното от тях е да представяме нещата, с които сме горди – да речем, Мадарският конник, храм-паметника „Александър Невски” и т.н. Говоря за нещата, които притежаваме като даденост и със сигурност са хубави, но просто трябва да направим нещо, за да се стига до тях. Как постъпват в такива случаи по цял свят? Първото, което правят е път до мястото или историческата забележителност, с която се гордеят, после – няколко пункта за продажба на картички и сувенири и всеки, който мине оттам е щастлив.
Тоест, ние трябва да се научим да продаваме хубави емоции и спомени, за да може тези, на които ги предлагаме после да продължат рекламата, като разказват за тях. И второто нещо, колкото и да звучи странно е да се научим да „измисляме” тези емоции, нови легенди и митове. Гениални в това отношение са американците, които нямат древна история и поради това сами си правят митове и легенди – например, в еди кое си село е най-голямата купа сено.
Когато си решим общонационалния вътрешен проблем като станем позитивни и работим, не гледаме в купичката на другия, нещата ще ни се получат много добре. В този ред на мисли, друг сериозен вътрешен проблем, с който трябва да се заловим час по-скоро е образованието и нагласите, които то създава у младите. Те, някак си са приели, че успехът, стандартът на живот може да се постига без работа."
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Пламен Младеновски е новият председател на КЕВР
България |От 1 април минималната здравна вноска за безработните става 43,08 лв. месечно
България |Global Finance обяви УниКредит Булбанк за най-добра банка в България
Финанси |Next Level HR 2025: Лидерство в новата реалност на пазара на труда
Next level HR 2025 |Цифрова трансформация във ВиК: Как студентите поемат щафетата
България |На днешната дата, 26 март. Имен ден празнуват Габриел, Габриела, Габи, Гавраил, Гаврил
На днешната дата |Аварийният комплект, който ЕС иска да имате, за да оцелеете 72 часа при криза
Свят |Как да изпъкнете, когато шефът има други фаворити
Техники за успех |Световната асоциация по лека атлетика въвежда задължителни тестове за пола на състезателките
Спорт |Цитат на деня
Цитат на деня |Четири типа поведения, които отблъскват добрите служители
Лидерство |6 задължителни качества, които трябва да притежават бъдещите лидери
Лидерство | Advertorial |Тръмп: Възможно е Путин да бави финализирането на споразумението за прекратяването на огъня
Свят |

Коментари
Няма въведени кометари.