Снежана Семова: Потребяването на зелени продукти не трябва да е само мода

Снежана Семова: Потребяването на зелени продукти не трябва да е само мода

Днес ще ви представим презентацията на Снежана Семова, изпълнителен директор на "Сейнт Гобен Вебер България", която тя изнесе по време на форума на сп. "Мениджър" - "Зелената култура на нацията". Г-жа Семова изясни колко е важна комуникацията с клиента и осъзнаването на нуждата да бъдем зелени не само защото е модерно.

Повече от 10 години ние сме на българския пазар и произвеждаме строителни материали и системи за топлоизолиране. Мога да ви кажа някои интересни факти в тази област в България по посока зелената култура на нацията. Част от нашата дейност и продукти са носочени именно към опазване на околната среда. Някои от продуктите ни спестяват 20%, което означава 20% по-маллко разходи за транспорт и съответно вредни емисии.

Потребяването на зелени продукти у нас изисква не само зелено мислене като цел или мода, а и осъзнаването защо да платиш малко повече сега, за да може в бъдеще да ти излезе по-евтино. Затова трябва да се общува с потребителите и да им се комуникират тези ползи. Това е най-добре да става с примери, защото българинът трябва да види и да пипне. За съжаление нацията ни осъзнава твърде малко ползите от екологичните продукти. Ние като компания сме си направили достатъчно много изводи.

За 10 години сме изолирали 7 млн. квадрата сгради. Видели сме много грешки, които се допускат, видели сме много възможности от тези грешки. Всяка година сядаме с колегите и коментираме различни идеи. Благодаря за добрата комуникация, която имаме с министерството. Миналата година работихме с тях и ни беше поръчано да им помогнем по посока на комуникацията с потребителите. Има нужда от това, защото под топлоизолиране хората разбират облепване със стереопор, а нещата са далеч по сложни. Казвам го като човек, който е видял много добре направени топлоизолации и много зле направени такива. Това провокира в нас посставянето на едни специални камери, чрез които всяка година може да се проследи дали има спестяване топлина или не.

В действителност клиента се интересува от това колко ще спести и какви ще са ползите от топлоизолирането и ако той не ги вижда няма са има ефектът, на които ние се надяваме. Процентът, който се инвестира е свързан с процента на реалното спестяване, на базата на целта, която се гони.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Борисов: Ще бъдем консолидирни тези дни, не на инат, а за да влезем в еврозоната
Тръмп пред Politico: Ситуацията в Европа е тежка и заплашва бъдещето на континента
Зеленски: Готови сме за прекратяване на огъня срещу енергийни обекти, ако Русия се съгласи на това
Албанският „Крал на бягствата“ се измъкна за четвърти път от италиански затвор
Саудитска Арабия позволява на богати чужденци да си купуват алкохол
Парадоксът на успеха – защо постигането на вашите целите няма да ви направи щастливи
Затвор ол инклузив: Турция строи огромна съдебна зала за едновременни процеси срещу стотици обвиняеми
Има 7 вида почивка. От кой тип се нуждаете?