Когато мишките миришат на люляк - новата реклама на Febreze


Производителите на освежителя за тъкани Febreze и арт директорите на Grey New York поставят хора със завързани очи на най-гнусни места в новата серия рекламни спотове, промотиращи продукта и озаглавена „Дишайте щастливо”. Хватката е, че въпреки че седят сред отдавна предали Богу дух мишки, гнили остатъци от храна и общо разложение, „доброволците” надушват само лимони и люляк – ето какъв, значи, е ефектът на новия Febreze! Реакциите на хората, които според компанията са хванати направо от улицата, без да знаят какво им се пише, си заслужават да бъдат видени.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

The New York Times: Спецчасти на САЩ срещу гардове и агенти от Куба в опит да бъде отвлечен президентът Мадуро
Какво представлява Cloudflare и защо интернет се срина на 18 ноември?
Милиардерът Илон Мъск е дарил 474 млн. долара за обучение, археология и еврейска оргнизация през 2024 г.
31 декември и 2 януари ще бъдат неработни дни
Axios: САЩ и Русия тайно работят по нов план с 28 точки за уреждане на войната в Украйна
Култовият екшън „Жега“ се завръща след 30 г. с вероятен състав Леонардо ди Каприо и Крисчън Бейл
Софийският университет попадна в първите 40% на най-добрите висши училища в света
Математиката на отлагането