Американският телеком Spok продължава да обслужва повече от 800 000 пейджъра

Американският телеком Spok продължава да обслужва повече от 800 000 пейджъра

Американският телеком Spok продължава да обслужва повече от 800 000 пейджъра

В ерата на смартфоните и милиони мобилни апликации водещата пейджингова компания в САЩ Spok продължава да обслужва повече от 800 000 пейджъра в страната, пише Wall Street Journal. Собствениците на пейджъри, интервюирани от изданието, казват, че тези устройства помагат за намаляване на разсейването и разделят различните области на живота една от друга по начин, който смартфоните не позволяват.

По-специално пейджърите са популярни сред наблюдателите на птици. British Rare Bird Alert например ги използва, за да уведоми масово потребителите за места, където са били забелязани редки птици.

Според основателя на Rare Bird Alert Дик Филби, някои клиенти предпочитат тези устройства, въпреки че имат мобилно приложение. „Много от тях продължават да използват пейджъри именно, защото ви позволяват да отделите хобито от всичко останало по телефона“, коментира Дик Филби пред изданието.

Пейджърите се използват и от болничен персонал, който получава спешни съобщения за състоянието на пациентите. Spok обслужва повече от 2200 такива институции, според уебсайта на компанията. Въпреки това сред медицинските специалисти защитените текстови съобщения с помощта на смартфони са по-популярни, според проучване.

Пейджърите могат да помогнат при проблеми с клетъчната комуникация. През март една от болниците в Калифорния се сблъска с подобни проблеми поради силни ветрове и дъжд. Служителите получиха пейджъри, за да могат да поддържат връзка, без да се налага да са в болница през цялото време. Според изданието сега институцията планира да закупи допълнителни пейджъри.

През 2004 г. Spok обслужва 6,6 милиона пейджъри. Сега абонатите му изпращат повече от 100 хиляди съобщения месечно.

Ключови думи

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ