Крум Савов поема спорта в bTV Media Group

Крум Савов поема спорта в bTV Media Group

Крум Савов става главен редактор на „Спорт” в дирекция „Новини, актуални предавания и спорт” от 1 март 2014 г.  Той ще отговаря за спортното съдържание на всички медии в групата на bTV, съобщиха от телевизията днес.

„Телевизия №1 в България трябва да има и спортни новини №1. Продуктът, който bTV създава за Шампионска лига и Лига Европа, е на нивото, на което играят Барселона и Байерн Мюнхен. Ще вкараме повече журналистика в спортните предавания като наблегнем на авторски и ексклузивни материали, интересни гости в студиата и различни подходи към важните спортни събития. Ще развием още повече интеграцията между телевизионния и интернет продукт на bTV, за да имат зрителите 24 часа достъп до най-интересните и бързи спортни новини в България”, заявил Савов при срещата си с екипа на bTV.

„Крум Савов е утвърден професионалист и съм сигурен, че неговото присъствие ще засили силната журналистика в спортните новини и другите спортни предавания в каналите на bTV Media Group”, каза Венелин Петков, директор „Новини, актуални предавания и спорт” в bTV Media Group.

Новият шеф на спортната редакция  над 20-годишен опит в спортната журналистика като главен редактор и водещ. Работил е в БНТ, Нова ТВ и Канал 3. Преди да се присъедини към bTV Media Group Крум Савов е главен редактор на сайтовете от групата LiveMedia. Завършил е „Международни икономически отношения” в УНСС и „Журналистика” в Софийския университет.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Полски изтребители прехванаха руски самолет, извършвал разузнавателен полет над Балтийско море
Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
ЕЦБ гледа на 2029 г. като потенцилен период за стартиране на дигиталното евро
Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат
Кеш, злато, облигации или акции - какво показват уроците на историята?
Бизнес перспективи: AI и онлайн пазаруването или как се пристрастяваме към Shein и Temu