Мерцедес ще разследва представянето на Хамилтън напоследък

Мерцедес ще разследва представянето на Хамилтън напоследък

Ръководството на Мерцедес във Формула 1 ще проведе вътрешно разследване на какво се дължи спадът във формата на световния шампион Люис Хамилтън, съобщава Гонг. Висшият мениджмънт иска да установи дали фактът, че британецът не успя да постигне победа от старта в Остин насам, се дължи на човешкия фактор, или става дума за проблем с колата.

Хамилтън спечели своята трета световна титла именно с победата в Гран При на САЩ, но оттогава не е стъпвал на върха на подиума. За контраст неговият партньор Нико Розберг спечели 6 квалификации и три поредни състезания, включително и заключителното за Голямата награда на Абу Даби.

Тези факти са разтревожили шефовете на Мерцедес и сега ще се търси истинската причина. „Това, което мога да кажа, е, че напоследък има много дискусии относно това дали Нико просто повиши формата си, дали развитието на колата повече му пасва или пък Люис просто го кара по-полека“, каза шефът на отбора Тото Волф.

„Трябва да намеря отговора на този въпрос. Нужно е да анализираме какво се случи в последните няколко състезания. Смятам, че в крайна сметка за Люис беше важна преди всичко титлата, докато Нико ни показа някои страхотни неща на трасето“, добави босът.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
Кметът на Берлин: Полицията в Берлин ще действа решително срещу нарушителите на реда по време на новогодишните празненства
Главният изпълнителен директор на „Стелантис“ критикува ревизирания климатичен план на ЕС
Израелският президент призова за глобална борба с антисемитизма
Австралийският премиер Антъни Албанезе беше освиркан на възпоменанието за жертвите на атаката в Бондай
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия