До 90% намаление във Fashion Days

С отстъпки до 90% а 1000 марки и 600 000 продукта стартира Back Friday кампания на Fashion Days. Кампанията е под наслов “BE A TRUE FASHION DETECTIVE” и ще продължи три дни – до 22 ноември.
Темата на кампанията отразява новите функционалности на сайта www.fashiondays.bg. Благодарение на полето за търсене и филтрите за цвят, цена, марка, продуктова категория и размер, потребителите могат още по-лесно и бързо да намират това, което търсят. Името на кампанията приканва всички да изпробват новите функционалности, да се превърнат в модни детективи и да грабнат най-добрите оферти в рамките на Black Friday. Кампанията включва отстъпки до -90% за стотици хиляди продукти, сред които облекла, обувки и аксесоари от световно известни модни брандове като Calvin Klein, United Colors of Benetton, Just Cavalli, Esprit, Pepe Jeans, Guess, Nike, Triumph, Puma, Converse, Ray Ban, Love Moschino, Only, Vero Moda, Desigual, Jack & Jones, Mango, Timberland, Napapijri и много други.
„Тази година организираме разпродажбата Black Friday за трети пореден път след невероятния успех на предходните две издания на кампанията. Нашата цел е да предложим голямо продуктово разнообразие на много ниски цени и затова тази година сме предвидили отстъпки на обща стойност 18 000 000 евро“, съобщи Габор Чех, CEO Fashion Days Group.
Миналата година забележителният интерес към Black Friday доведе до рекордната продажба на 200 000 продукта с отстъпки на обща стойност 8,4 млн. евро. С 75% от общия брой потребители, жените се оказаха по-активните купувачи в сравнение с мъжете, които бяха 25%.
Към 16 часа днес резултатите от кампанията Black Friday са:
- 40% ръст на продажбите в сравнение с миналата година
- Трафикът към уебсайта е 9.5 пъти по-висок сравнено със среднодневния трафик
- Общият обем реализирани отстъпки за трите пазара достига 8 млн. лв до момента
- Стойността на поръчките е с ръст от 20% спрямо миналата година
- Клиентите купуват средно 2-3 продукта в рамките на 1 поръчка
- Мъжете са много активни по време на Black Friday като техният прой достига 33% от всички клиенти.
- Приложението на Fashion Days е втората най-сваляна апликация в App Store
Fashion Days обяви официално и новата 3.0 версия на своите мобилни приложения. С нея онлайн магазинът е изцяло отворен за всички потребители на мобилните приложения без регистрация, като им осигурява достъп до абсолютно всички продукти и възможност да правят поръчки без да създават профил. В момента повече от 45% от общия обем продажби на Fashion Days се осъществяват през мобилни устройства. Благодарение на постоянните подобрения в апликациите за iOS и Android, компанията очаква продажбите през този канал да продължат да се покачват.
За повече информация посетете www.fashiondays.bg и блога The Daily issue.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Effie Awards® България приема заявки за осемнадесетото си издание
ПР и събития | Advertorial |Suzuki Motor пуска първия си електрически автомобил през януари
Автомобили |Netflix: Боксовият мач между Алварес и Крауфорд постави рекорд по гледане в XXI век
Бизнес |Румъния може да влезе в ОИСР още през 2026 година
ЕС |Технополис започва да приема предварителни поръчки за новите модели iPhone 17
Технологии | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Хороскоп |5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Техники за успех |Израел започна сухопътно настъпление в град Газа
Свят |Япония е на първо място по дял на възрастните хора в страните с население над 40 милиона
Свят |Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Свят |Тръмп подписа указ за разполагане на Националната гвардия в Мемфис
Свят |На днешната дата, 16 септември. Рождениците днес
На днешната дата |Тръмп: Възможно е да има разговори между Путин и Зеленски „сравнително скоро“, но те се мразят много
Свят |ADVERTORIAL

Effie Awards® България приема заявки за осемнадесетото си издание

Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа

Коментари
Няма въведени кометари.