Над 150 предложения за ново туристическо лого на България
Над 150 са получените предложения за ново туристическо лого на страната в конкурса, обявен от Министерство на туризма. Крайният срок за кандидатстване изтече тази нощ. Нови визии са постъпвали до последния момент, съобщават от ресорното министерство. По тази причина и към момента продължава работа по проверка на техническото съответствие, съгласно правилата на конкурса. До този момент 134 от постъпилите концепции вече са обработени и допуснати до оценка, а останалите все още се проверяват.
След окончателна обработка на данните ще се премине към следващия етап от конкурса – подбор на къса листа от визиите. Той ще бъде извършен от деветчленно жури, съставено от професионалисти в областта на графичния дизайн и художественото изкуство. То е под председателството на проф. Божидар Йонов и членове доц. д-р Кристина Борисова (шрифт и калиграфия, НХА), Теодор Лулчев (графичен дизайн, НХА), проф. д-р Николай Младенов (рекламно-информационна дейност, НХА), проф. Георги Янков (плакат и визуална комуникация, НХА), Любен Генов (председател на СБХ), проф. Екатерина Русинова (член на СБХ и преподавател по графичен дизайн), Димитър Трайчев (член на СБХ и преподавател по графичен дизайн) и доц. д-р Стефан Серезлиев (преподавател по графичен дизайн, зам. -председател на Българската академична асоциация по комуникации). Те ще имат за задача да разгледат получените проекти и да класират най-добрите от тях за следващия етап на конкурса.
Журито ще следи както за спазване на зададените технически параметри, така и за яснотата на изображението и идейната му свързаност с наложеното рекламно послание на България “Открий и сподели” (A Discovery to Share). Одобрените от професионалистите предложения ще бъдат публично оповестени в средата на април и представени за публично обсъждане в рамките на седмица.
Новото туристическо лого на страната трябва да стане известно в началото на месец май след тайно гласуване на широко жури в състав до 15 души, сред които представители на бизнеса, медии (радио, телевизия, онлайн, печат), маркетинг и комуникационни специалисти. Представителите на медиите и бизнеса ще бъдат избрани чрез жребий пред нотариус. Много от големите туристически предприемачи и сдружения вече са подали предложения за участие в широкото жури. Получени са и кандидатури от Българската асоциация по маркетинг, Българската асоциация на комуникационните агенции и Българската асоциация на ПР агенциите, както и от медиите, уточняват от министерството на туризма.
Стартираният от Министерството на туризма конкурс не е обвързан с изразходването на допълнителни бюджетни или публични средства. Авторът на логото победител ще бъде поканен да изработи т. нар. brand book с графичната концепция и изисквания за използване на графичната визия, поясняват от ведомството
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |Истински късмет: Рибар, търсещ червеи, се натъкна на монети от Средновековието
Любопитно |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Коледните бонуси в Словения стават задължителни
ЕС |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.