AdVenture БРОЙ /// Мениджър 01/2025

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 3 / 4

Какво влияние оказват социалните мрежи върху вас?

Попитахме бизнес лидери с богат опит

Какво влияние оказват социалните мрежи върху вас?

Какво влияние оказват социалните мрежи върху вас?

Попитахме бизнес лидери с богат опит

Какво влияние оказват социалните мрежи върху вас?
Снимка: Shutterstock
quotes

Галя Димитрова, управляващ партньор на IRIS Solutions, член на УС на Българската финтех асоциация

„Да бъдеш предприемач в сферата на финтех и отворено банкиране без социални мрежи в дигиталната ера е, като да растеш без вода. Те са източник на автентични идеи, учене и развитие, които те свързват с глобалния поток на знания и възможности, като обогатяват твоята визия и информираността ти в реално време.“

Илия Йорданов, съосновател и управител на ONDO

„Социалните мрежи дават възможност за по-широко разпространение на посланията и свързаност с аудиторията, което води до удовлетворение от положителните отзиви и ценна обратна връзка. От друга страна, те могат да доведат до загуба на време при неправилно таргетиране, досадни спам коментари и съмнения относно ефективността на дигиталния маркетинг. Освен това постоянният поток от информация и обратна връзка може да създаде допълнителен стрес и натиск за бързи реакции.“

Катя Антонова, писател, собственик на издателство „Рибка“

„Социалните мрежи са чудесна трибуна. Важното обаче е какво се чува от нея. Обещала съм си да споделям само и единствено свои разсъждения, текстове, позиции, които вярвам, че ще донесат на хората радост, кураж и оптимизъм. И никога да не давам гласност на думи, които целят разединение, възбуждане на напрежение и агресия. По този начин контролирам влиянието на социалните мрежи върху мен и другите и се грижа то да е благотворно.“

Петко Карамочев, основател на INDUSTRIA.tech

„Социалните мрежи играят важна роля както в бизнеса, така и в личния ми живот. Tе са основен канал, чрез който показваме какво правим и ни помагат да достигнем до правилните хора, да комуникираме ефективно с клиенти и партньори, да споделяме успехите си. На лично ниво социалните мрежи за мен са нещо като барометър – бърз и често единствен начин да получа важна информация, независимо дали е професионална или лична. Осъзнавам, че не бива да прекаляваме с тях, но те си остават ценен инструмент, стига да ги използваме разумно.“

Петър Славов, председател на УС и изпълнителен директор на „ПроКредит Банк България“

„Аз нямам профил в нито една социална мрежа – нито вв Facebook, нито в LinkedIn. Най-много да е останал профил от младежките ми години в някой развлекателен сайт. Нямам и никога няма да имам. Не ми е комфортно в този свят на технологии и прекалено повърхностни отношения, бързане и меркантилност. Може би и затова се крия в историята на изкуството.“