AdVenture БРОЙ /// Мениджър 01/2025
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 3 / 4
Какво влияние оказват социалните мрежи върху вас?
Попитахме бизнес лидери с богат опит
Какво влияние оказват социалните мрежи върху вас?
Попитахме бизнес лидери с богат опит
Списание МЕНИДЖЪР ви предлага 4 безплатни статии
Остават ви още
1
статии за безплатно четене.
Влезте в акаунта си, за да можете да четете всички статии на списание МЕНИДЖЪР онлайн.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
Или продължете към безплатното съдържание на Мениджър News
Галя Димитрова, управляващ партньор на IRIS Solutions, член на УС на Българската финтех асоциация
„Да бъдеш предприемач в сферата на финтех и отворено банкиране без социални мрежи в дигиталната ера е, като да растеш без вода. Те са източник на автентични идеи, учене и развитие, които те свързват с глобалния поток на знания и възможности, като обогатяват твоята визия и информираността ти в реално време.“
Илия Йорданов, съосновател и управител на ONDO
„Социалните мрежи дават възможност за по-широко разпространение на посланията и свързаност с аудиторията, което води до удовлетворение от положителните отзиви и ценна обратна връзка. От друга страна, те могат да доведат до загуба на време при неправилно таргетиране, досадни спам коментари и съмнения относно ефективността на дигиталния маркетинг. Освен това постоянният поток от информация и обратна връзка може да създаде допълнителен стрес и натиск за бързи реакции.“
Катя Антонова, писател, собственик на издателство „Рибка“
„Социалните мрежи са чудесна трибуна. Важното обаче е какво се чува от нея. Обещала съм си да споделям само и единствено свои разсъждения, текстове, позиции, които вярвам, че ще донесат на хората радост, кураж и оптимизъм. И никога да не давам гласност на думи, които целят разединение, възбуждане на напрежение и агресия. По този начин контролирам влиянието на социалните мрежи върху мен и другите и се грижа то да е благотворно.“
Петко Карамочев, основател на INDUSTRIA.tech
„Социалните мрежи играят важна роля както в бизнеса, така и в личния ми живот. Tе са основен канал, чрез който показваме какво правим и ни помагат да достигнем до правилните хора, да комуникираме ефективно с клиенти и партньори, да споделяме успехите си. На лично ниво социалните мрежи за мен са нещо като барометър – бърз и често единствен начин да получа важна информация, независимо дали е професионална или лична. Осъзнавам, че не бива да прекаляваме с тях, но те си остават ценен инструмент, стига да ги използваме разумно.“
Петър Славов, председател на УС и изпълнителен директор на „ПроКредит Банк България“
„Аз нямам профил в нито една социална мрежа – нито вв Facebook, нито в LinkedIn. Най-много да е останал профил от младежките ми години в някой развлекателен сайт. Нямам и никога няма да имам. Не ми е комфортно в този свят на технологии и прекалено повърхностни отношения, бързане и меркантилност. Може би и затова се крия в историята на изкуството.“
|
Ключови думи
социални мрежи
социални медии
социални платформи
бизнес комуникация
Meta
Facebook
LinkedIn