BMW започва директни продажби на автомобили от януари 2024 г.
Германската компания Bayerische Motoren Werke AG (BMW Group) планира през 2024 г. да започне да продава автомобили директно на европейските потребители, се казва в съобщение за пресата на компанията. На 1 януари новият модел на продажби ще бъде приложен за марката Mini в Италия, Полша и Швеция. Практиката постепенно ще се разпространи и в останалата част на Европа, като се очаква от 2026 г. към нея да премине и самото BMW.
Всички нови BMW и Mini, както и "почти новите" автомобили на BMW Group, ще се продават в Европа чрез агентски модел, отбелязва компанията. Търговците на дребно ще останат контактната точка за клиентите и ще получават фиксирани комисиони за всеки продаден автомобил.
"Новият модел на продажби ще бъде от полза както за клиентите, така и за партньорите на дребно и BMW Group", се казва още в прессъобщението на компанията.
Стандартизираните цени за едни и същи модели автомобили в рамките на една и съща държава ще осигурят прозрачност на цените за купувачите. Освен това, тъй като BMW Group преминава към агентски модел, тя ще дигитализира целия процес, предоставяйки на потребителите възможността да избират между онлайн и офлайн пазаруване и безпроблемно да превключват между двата канала. "Всичко това ще бъде възможно благодарение на цялостна, унифицирана ИТ инфраструктура и пълен достъп до познатата търговска мрежа, чиито членове са тясно свързани," добавят от компанията.
Припомняме, че моделът за директни продажби се използва и от базираната в САЩ Tesla.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Истински късмет: Рибар, търсещ червеи, се натъкна на монети от Средновековието
Любопитно |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.