Е-мобилни - Volkswagen представя 5 електрифицирани версии на Golf1

Golf eTSI - с първото 48V mild хибридно задвижване на марката Новите Golf 1.0 eTSI с мощност 81 кВт (110 к.с.) и Golf 1.5 eTSI със 110 кВт (150 к.с.) вече са на пазара, задвижвани от първата 48 V mild хибриднa система (eTSI) на марката Volkswagen. И двата

Истинска продуктова офанзива при хибридните модели започва Volkswagen. Пазарен дебют на пет различни хибридни версии на новото поколение на  Golf - три mild хибридни и два plug-in хибридни варианта бележи трансформацията на автомобилния гигант през 2020-та.  

С изцяло електрическите модели от новата ID фамилия марката Volkswagen продължава активно своята кампания за електрификация, но едновременно с това започва внедряването на изцяло нови и иновативни хибридни задвижващи системи в своята утвърдена моделна гама. С трите нови 48V mild хибридни системи на задвижване eTSI и двете нови plug-in хибридни системи при Golf eHybrid и Golf GTE, бестселърът Golf влиза в ролята на моделната линия на Volkswagen с най-разнообразен хибриден спектър. По този начин и наред с новия изцяло електрически ID.36, който ще се предлага с три различни размера акумулаторни батерии, Volkswagen ще бъде в състояние да предложи една от най-систематично и последователно електрифицираните продуктови гами от компактни автомобили в световен мащаб.

Сравнението между новия Golf eHybrid и разполагащата с абсолютно същата мощност (150 кВт/204 к.с.) версия Golf GTE от вече замененото седмо поколение на Golf показва колко икономични всъщност са новите plug-in хибридни модели. Новият Golf eHybrid постига комбиниран разход на гориво от 1,2 л/100 км и както беше споменато по-горе - консумация на електроенергия от 11,0 кВт според изискванията на нормата NEDC. Това означава съответно 0,7 л/100 км по-нисък разход на гориво и 1,1 кВтч/100 км по-малка консумация на електроенергия от версията на Golf GTE от седмото поколение. Автономният пробег на електричество вече достига до 80 километра и също бележи значително подобрение в сравнение с пробега от 47 километра на предишния Golf GTE. Общият пробег на новия Golf eHybrid също е увеличен на до 870 километра в сравнение с предишните 760 км.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ