Tesla стана най-скъпият автомобилен бранд (инфографика)

Tesla стана най-скъпият автомобилен бранд (инфографика)

Дори по време на пандемия, Tesla достига нови висоти – тя вече е най-ценният автомобилен производител с пазарна капитализация от 183 млрд. долара. Това показват данните на платформата YCharts, представени от Visual Capitalist.[[{"fid":"355879","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1200,"width":1200,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Visual Capitalist

След основаната от Илон Мъск компания се нареждат Toyota, Volkswagen, Honda и Daimler. За една година стойността на Tesla се е увеличила с впечатляващите 375%, благодарение на популярността на колата Model 3, чиито продажби отбелязаха значителен ръст през 2019 година.

В момента производителят работи по засилването на присъствието си в Европа, подготвяйки първата си фабрика на континента – Giga Berlin, както и по експанзията си в Китай, където през 2018-а изнесе част от производството си.

Интересна е и позицията на бранда Nikola, който произвежда електрически превозни средства и бързо набира скорост – в момента неговата пазарна капитализация надвишава 25 млрд. долара, въпреки че се очаква да генерира първи продажби и печалби чак през 2021 година.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ