Офроудърът Ineos Grenadier стои отлично както на пътя, така и извън него

Офроудърът Ineos Grenadier стои отлично както на пътя, така и извън него

Офроудърът Ineos Grenadier стои отлично както на пътя, така и извън него

INEOS Grenadier изгря на автомобилния пазар донякъде изненадващо, но грабна вниманието на почитателите на високопроходимите машини трайно и безотказно. Идейният продължител на Defender е дело на най-богатия човек във Великобритания, ако не броим кралското семейство, на име сър Джим Ратклиф. Той е собственик на химическите заводи Ineos и състоянието му се оценява на 40 млрд. паунда. Инвестицията в новата автомобилна марка до момента възлиза 1,5 млрд. паунда, а Ратклиф планира да вложи още 4 млрд. в разработката на три нови модела до 2030 г. Сред тях е пикап, който вече бе показан на автомобилната общност, електрическа версия, както и луксозен вариант на офроудъра.

INEOS Grenadier е едновременно много удобна и крайно високо проходима машина. Сцеплението и тягата са изключително добри, което подпомага успешното преодоляване както на дълбоки води, така и на пресечени терени от всякаква разновидност. Отвън INEOS Grenadier напомня на 70-годишния Defender, но същевременно е с респектиращи габарити - дължина 4896 мм, широчина 1930 мм, междуосие 2922 и височина 2036 мм. Неслучайно офроудърът е оборудван със специална стълба на багажника, за да може покривът да бъде достигнат.

Интериорът е любопитна кръстоска между камион, трактор и товарна самолетна кабина. Огромният брой командни бутони отначало стряскат, но в хода на управлението на автомобила бързо става ясно, че с тях се борави лесно и удобно. Те могат да бъдат ефективно използвани дори с груби работни ръкавици. Пред тях се намира нещо много познато и любимо на запалените шофьори - скоростният лост от предишните генерации на BMW. Отгоре е разположен 12-инчовият екран на мултимедията, като голяма част от него е заета от индикаторите, които обичайно се намират на приборното табло. INEOS Grenadier разполага и с внушителен багажник с вместимост от 1152 л, нарастващи до 2035 л при спускане на задните облегалки.

Важно е да уточним, че офроудърът се държи изключително добре и върху асфалт, а не само при покоряването на пресечени терени. Машината вдига 100 км/ч за впечатляващите за такъв вид автомобил 8.6 сек. Разбира се, тук не разполагаме с незабавната отзивчивост на класическата спортна кола, защото трансмисията е настройвана специално с офроуд фокус върху ниските обороти, но тягата е напълно достатъчна за сигурни изпреварвания и поддържане на адекватно магистрално темпо. Максималната скорост от 160 км/ч е напълно очаквана за подобен род машина. Най-впечатляващото е, че INEOS Grenadier вози много комфортно на пътя въпреки твърдото си окачване.

Завършваме с чудесната новина, че мощният и безкомпромисен INEOS Grenadier вече може да бъде видян и тестван в шоурумите на Силвър Стар на територията на страната, за да имате възможност да се убедите сами в неговите предимства.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ