Volkswagen „гори“ с по 2 млрд. евро на седмица без никакво производство

Volkswagen „гори“ с по 2 млрд. евро на седмица без никакво производство

Германският автомобилен гигант Volkswagen може да бъде принуден да съкрати рязко работните си места, ако епидемията от коронавирус не бъде поставена под контрол в скоро време, тъй като в момента компанията харчи около 2 млрд. евро седмично без да има никаква продукция. Това заяви пред германският телевизионен канал ZDV главният изпълнителен директор на компанията д-р Хърбърт Диес, предаде Ройтерс.

По думите на Диес автомобилния концерн, който е работодател на около 671 хил. души по цял свят, не продава коли никъде извън Китай и търси начини да възстанови продукцията си на места, където това не би поставило под опасност неговите служители.

„Трябва да преосмислим производството си. Дисциплината, която имаха работниците ни в Китай, все още не присъства в заводите ни в Германия“, коментира шефът на VW.

„Само ако поставим проблема под контрол, подобно на Китай, Южна Корея и други азиатски страни, ще имаме шанс да излезем от тази криза без загуби на работни места. Това изисква много остра намеса“, добавя той.

Диес поясни, че търсенето в Китай започва да се възстановява, но производственият капацитет остава на 50% от нивото преди кризата.

Volkswagen има общо 124 завода по света, 72 от които са в Европа, а 24 само в Германия. Компанията прекрати производството си в Европа в началото на този месец.

Миналата година концернът, който притежава марките Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Seat и Skoda, продаде 10,96 млн. автомобила.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Европейските лидери са изпълнени с предпазлив оптимизъм след разговор с Тръмп преди срещата с Путин
Ликвидаторите на втората по големина китайска строителна компания Evergrande продадоха картина на Моне
"Алфа Рисърч": Все повече българи подкрепят влизането ни в еврозоната
Времето: Ветровито с температури до 35 градуса
Доц. Кунчев: Има леко увеличаване на заболеваемостта от COVID-19, но ситуацията не е притеснителна
Малта и България са с най-ниски акцизи върху дизела и бензина в Европа през 2025 г.
The Wall Street Journal: Могат ли САЩ да попречат на китайския AI да завладее света?
Как да изградите увереност и да повишите самочувствието си?