19 минути е средното време за пазаруване в Лидл

19 минути е средното време за пазаруване в Лидл

19 минути е средното време за пазаруване в Lidl, а 80% свързват клиентското си изживяване в магазините с положителни емоции. Това показват данните от изследване на агенция Pragmatica сред клиентите на веригата, проведено с цел да се направи реална оценка на времето за пазаруване и на клиентското изживяване в магазините на Lidl.

Всеки втори клиент от обхванатите в проучването е на мнение, че се справя по-бързо с пазаруването в Lidl, отколкото в останалите вериги, сочат още данните. Като причина за бързото и лесно пазаруване 55% от анкетираните посочват прецизната предварителна селекция на продуктите, която улеснява избора им. 57% отговарят, че пестят време заради логичната подредба на стоките, характерна за Lidl, а 58% посочват бързото обслужване на касите във веригата.

Друг открояващ се ключов резултат в изследването е високата удовлетвореност на клиентите. 61% от клиентите на Lidl определят потребителското си изживяване като безупречно, 73% са напълно удовлетворени, а 80% свързват пазаруването в Lidl с положителни емоции - параметри, които според авторите на проучването, са сред най-трудните за постигане критерии за изграждане лоялност и доверие в марката.

Това проучване също потвърждава високата оценка, която клиентите дават на характерното за Lidl предимство - високо качество на оптимална цена. 75% от анкетираните свързват продуктите в Lidl с високо качество, а 70% считат, че пестят, докато пазаруват във веригата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ