Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Adidas и Siemens обявиха партньорство в дигитално производство на спортни стоки
Adidas и Siemens обявиха съвместна програма в дигиталното производство на спортни стоки. Компаниите ще работят заедновърху дигитализацията на Adidas SPEEDFACTORY, за да постигнат по-бързо, прозрачно и индивидуализирано производство.
Разположеният в Ансбах, Германия, завод на Adidas, наречен SPEEDFACTORY, е ново високотехнологично съоръжение на компанията, в което за производството на известните спортни обувки се използват „умни” роботи, 3D принтиране и други съвременни технологии. Заводът бележи началото на нова ера в производството на спортни стоки, като отваря вратите към създаването на продукти, които са много по-близо до потребителя и са уникални като приспособимост и функционалност.
Производството на индивидуални спортни стоки изисква гъвкавост и бърза интеграция на нови технологии. Като световен лидер в дигитализацията и симулативните решения Siemens ще осигурява високопрофесионална експертиза. „Дигитален близнак” на SPEEDFACTORY ще позволи да бъде симулиран, тестван и оптимизиран предварително целия производствен процес. Сливането на виртуалния и реалния свят гарантира съкращаване на пътя до пазара, осигурява по-голяма гъвкавост и подобрява качеството и ефективността на продукцията.
„Всичко, което правим, е насочено към нашите потребители. Те изискват най-високо ниво на индивидуалност и качество. Със SPEEDFACTORY можем напълно да преосмислим конвенционалните процеси и да отговорим на тези високи очаквания”, обяснява Герд Манц, вицепрезидент по технологичните иновации в Adidas.
“Чрез дигитализацията на стойностната верига ще сме в състояние да въведем по-бързо нови технологични иновации, да направим по-ефективна и прозрачна употребата на наличните ресурси, а така ще отговорим по-гъвкаво на индивидуалните нужди на нашите потребители – за да им дадем това, което те искат, тогава, когато го искат”.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |Истински късмет: Рибар, търсещ червеи, се натъкна на монети от Средновековието
Любопитно |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Коледните бонуси в Словения стават задължителни
ЕС |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.