Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Аlіbаbа и ЈD отчетоха peĸopдни пpoдaжби в „Деня на самотните сърца“
Kитайските гиганти в онлайн търговията на дребно Аlіbаbа и ЈD.соm разбиха всички рекорди по продажби за „Деня на самотните сърца“ – най-голямото шопинг събитие в света, пише Си Ен Би Си.
На този фон акциите на JD.com поскъпнаха с 4,85%, а тези на Alibaba поевтиняха с 0,55%.
Рекордните продажби бяха регистрирани въпреки притесненията за силата на търсенето в Китай и затягането на регулаторния натиск върху технологичния сектор в страната.
Когато стартира през 2009 г. „Дeня нa caмoтнитe cъpцa" представляваше 24-часова разпродажба, но миналата година събитието се превърна в неколкодневен фестивал, който завършва на 11 ноември. JD.com започна продажбите още в края на октомври, а Alibaba – в началото на ноември.
От Alibaba заявиха, че за 11-дневния период са регистрирали продажби на стойност 540,3 млpд. юaнa ($84,54 млpд.). Това е малко над 8% ръст в сравнение с регистрираните миналата година продажби за 498,2 млрд. юана.
JD.com съобщи, че трансакциите, осъществени в нейната платформа, са били на обща стойност 349,1 млрд. юана (54,6 млрд. долара), което е повишение с 28% в сравнение с предходната година.
От JD отчетоха ръст на продажбите на луксозни стоки и на продукти за домашни любимци.
Интересът към продуктите на Apple продължава да е висок, като JD е отчел продажби на iPhone за 100 млн. юана в рамките на две секунди след началото на последната разпродажба на 10 ноември.
И двете компании отчитат растеж в по-малките китайски градове, което е важен показател за растежа им. Потребителите от тези пазари са допринесли за 77% от всички продажби в . „Дeня нa caмoтнитe cъpцa", заявиха от JD.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.