Allianz е в топ 50 на най-ценените марки в света

Allianz е в топ 50 на най-ценените марки в света

За седма поредна година Allianz продължава да се изкачва в класацията на 100-те най-ценени търговски марки в света и вече заема 49-то място в годишното издание "Best Global Brands" на Interbrand.

Стойността на марката Allianz се е покачила с 6% и се оценява на 10,059 млрд. долара за 2017 година.

„По-добре е да водиш промяната, отколкото да бъдеш воден от нея. Ние превръщаме традиционната финансова група в гъвкава компания, като изпробваме нови технологии и работни процеси. Доказахме, че новите форми на сътрудничество и партньорство са безценни", заяви Жан-Марк Пейол, ръководител Маркет мениджмънт и дистрибуция в Allianz Group.

Фокусът на класацията през 2017 г. е насочен към компаниите, които се концентрират върху клиентската удовлетвореност, ангажираността на служителите и новите дигитални технологии.

Класацията „Best Global Brands", изготвяна от Interbrand, се основава на анализ на финансовото представяне на компанията, качеството на продуктите или услугите, които тя предлага, влиянието на марката при вземането на решение за покупка от страна на потребителите и конкурентоспособността на компанията.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Столичният градски транспорт на протест, утре може да спре
Зеленски: Всеки руски военнопрестъпник трябва да бъде изправен пред правосъдието, включително и Путин
Бирени брандове доминират в Топ 50 най-ценни марки на Мексико
Най-старата все още действаща банка в света получи разрешение от ЕЦБ за придобиването на конкурент
Кирил Петков подава оставка като съпредседател на ПП и депутат
The Times: Рекорден брой от 16 500 милионери ще напуснат Великобритания през 2025 г.
Директорът на ЦРУ заяви, че ядрените обекти на Иран са „сериозно повредени“
На днешната дата, 26 юни. Рождениците днес