Allianz е в топ 50 на най-ценените марки в света

Allianz е в топ 50 на най-ценените марки в света

За седма поредна година Allianz продължава да се изкачва в класацията на 100-те най-ценени търговски марки в света и вече заема 49-то място в годишното издание "Best Global Brands" на Interbrand.

Стойността на марката Allianz се е покачила с 6% и се оценява на 10,059 млрд. долара за 2017 година.

„По-добре е да водиш промяната, отколкото да бъдеш воден от нея. Ние превръщаме традиционната финансова група в гъвкава компания, като изпробваме нови технологии и работни процеси. Доказахме, че новите форми на сътрудничество и партньорство са безценни", заяви Жан-Марк Пейол, ръководител Маркет мениджмънт и дистрибуция в Allianz Group.

Фокусът на класацията през 2017 г. е насочен към компаниите, които се концентрират върху клиентската удовлетвореност, ангажираността на служителите и новите дигитални технологии.

Класацията „Best Global Brands", изготвяна от Interbrand, се основава на анализ на финансовото представяне на компанията, качеството на продуктите или услугите, които тя предлага, влиянието на марката при вземането на решение за покупка от страна на потребителите и конкурентоспособността на компанията.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 юли. Имен ден празнуват Марин, Марина
Футболен клуб Барселона ще получи 44 милиона евро от държава, която е сред петте най-бедни в света
Германия отхвърли предложения от Европейската комисия бюджет на ЕС от 2 трилиона евро
Времето: Студен атмосферен фронт носи захлаждане и валежи
Тръмп нарече "слабаци" свои съпартийци, които поставят въпроси по случая "Епстийн"
Франция обмисля премахване на два официални празника, за да спести пари
Politico: Франция отказва участие в инициативата за покупка на оръжия за Украйна, дългът ѝ нараствал с 5000 евро в секунда
Какво ще се случи, ако Тръмп уволни председателя на Федералния резерв?