Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Allianz отново номер 1 застрахователен бранд в света
За втора поредна година Allianz излиза начело като най-добър застрахователен бранд в класацията Best Global Brands на Interbrand.
Класирането е не само за нарастващата сила на бранда, но и показва нарастващата роля на Allianz в живота на хората и то, в едни от най-сложните и несигурни времена в най-новата история на човечеството.
„Изключително сме горди, че сме номер 1 застрахователен бранд и сме в Топ 40 на най-добрите световни марки. Само за 10 години Allianz се изкачи от 67-мо място в списъка през 2010 г., със стойност от 4,9 млрд. долара, на 39-о място през 2020 г. със стойност от почти 13 млрд. долара“. Докато половината брандове в Топ 100 не отбелязаха нарастване на стойността си, оценката на Allianz се увеличи със 7 процента, въпреки кризата, достигайки до 12,935 милиарда долара “, каза Кристиан Дюрингер, ръководител Бранд и партньорства в Allianz Group. „Поставили сме си за цел да станем Топ 25 бранд до 2025 г.".
Публикуванията всяка година от Interbrand доклад Global Best Brand има за цел да идентифицира 100-те най-стойностни бранда в света. Методологията за оценка на бранд на Interbrand беше първата, която получи сертификат ISO 10668.
За да участват в класацията, брандовете трябва да бъдат публично регистрирани и да имат глобално присъствие. Подрждането им в клсацията е на база оценка на база на печалбата, обвързана с продажбите на стоки и услуги с тази марка, ролята на бранда, т.е. степента, до която марката влияе върху решението за покупка и накрая на силата на бранда, която се определя от десет различни вътрешни и външни фактора.
Цялата класация Топ 100 можете да видите ТУК
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.