Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Apple спира iPod Nano и iPod Shuffle
Епъл (Apple) спира продажбата на цифровите аудиоплеъри айПод нано (iPod Nano) и айПод шъфъл (iPod Shuffle), съобщиха световните агенции.
Американският технологичен гигант предприема тази стъпка, тъй като хората все повече съхраняват и слушат музика на смартфоните си, отбелязва Асошиейтед прес.
Продуктовата линия айПод се запазва. Епъл планира да продължи да продава устройството, свързано с интернет - айПод тъч (iPod Touch).
Опростяваме линията си айПод, ще бъдат представени два модела айпОд тъч с двоен обем памет, минималната цена ще бъде 199 долара. Сваляме от производство айПод нано и айПод шъфъл, се посочва в изявление на компанията от снощи, цитирано от ТАСС. Моделите с памет 16 и 64 гигабайта няма да се продават повече.
Нано и Шъфъл се появяват през 2005 година като по-евтин и малък вариант на стандартния айПод. Цената на Нано е 149 долара, а на Шъфъл - 49 долара.
Смартфонът айФон (iPhone) на Епъл, пуснат преди десетилетие, изигра важна роля в постепенния отказ от музикалните плеъри, които компанията популяризира с първия си айПод през 2001 година.
Епъл отдавна прогнозира, че устройствата айПод постепенно ще изчезнат, тъй като все повече хора си купуват айФон или други смартфони, с които слушат музика.
Източник: БТА
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Депутатите обсъждат на извънредно заседание ръста на заплатите на младите лекари
Политика |Amazon планира да съкрати 30 000 корпоративни служители
Компании |Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Икономика |Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
България |Акциите на минни компании за редкоземни елементи падат след примирието между САЩ и Китай относно митата и износа
Бизнес |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
Хороскоп |„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Енергетика |Магнитни вълни разкриват тайната на слънчевата корона
Наука и Здраве |Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Политика |Луксозните марки засилват присъствието си в Китай, за да възстановят потреблението
Бизнес |Управлението на онлайн бизнес е трудно, но тези 4 неща ще го улеснят
Маркетинг |Екзотични дестинации и все по-дълги пътувания – тенденциите в туризма за следващата година
Общество |На днешната дата, 28 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
Коментари
Няма въведени кометари.