AT&T слива WarnerMedia с Discovery в нов медиен гигант

AT&T слива WarnerMedia с Discovery в нов медиен гигант

Американската телекомуникационна компания  AT&T съобщи, че ще отдели медийното си подразделение WarnerMedia в нова обща компания с Discovery, която да се конкурира с Netflix и Disney, предаде Си Ен Би Си.

Акционерите на AT&T ще притежават 71% от новата компания и ще получат 0,24 акции от Warner Bros. Discovery за всяка акция на AT&T, която притежават. AT&T също така обяви, че ще изплаща дивидент от 1,11 долара на акция.

С тази сделка AT&T отстъпи от придобивката си на Time Warner за 85 млрд. долара през 2018 г. за сметка на създаването на отделна компания заедно с Discovery. 

Новата компания ще бъде ръководена от настоящия президент и главен изпълнителен директор на Discovery Дейвид Заслав. Бордът на директорите ще се състои от 13 души – 7 ще бъдат назначени първоначално от AT&T, докато Discovery ще назначи 6, включително Заслав.

Warner Bros Discovery ще има много работа, за да навакса изоставането си от Netflix в сферата на стрийминга, въпреки че HBO Max на WarnerMedia нарасна по-бързо в Съединените щати през четвъртото тримесечие, завършвайки годината със 74 милиона абонати.

 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Москва предаде на САЩ 350 страници документи за убийството на президента Джон Кенеди
Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията
Тръмп: Израел може да поднови боевете в Газа, ако "Хамас" не спази споразумението за прекратяване на огъня
Ризантела: Орхидеята, която цъфти под земята
Качествено образование в пансионно училище в чужбина: новият език на успеха
Свръхзареден витамин K може да помогне на мозъка да се самолекува
Палестинската автономия започва кампания в Европа за признаване на палестинската държава
Digital age: Техно пробиви и открития