Бъдещето на FMCG сектора по нови правила представя Вторият годишен форум на Мениджър "Отговорни производители"

Бъдещето на FMCG сектора по нови правила представя Вторият годишен форум на Мениджър Отговорни производители

2020 е годината, която задвижи внезапни и динамични промени във формирането на нови модели на потребителско поведение. Успя ли FMCG секторът да влезе в темпото на реформа в мисленето и навиците на потребителите и да се адаптира към тях? Какви са важните инициативи, нови стратегии и каузи, с които производителите и веригите у нас отговарят на тази промяна? Представители на бизнеса, браншови и институционални организации ще дискутират трансформациите и новия път към още по-силната връзка между бранд и потребител по време на второто издание на годишния форум „Отговорни производители“, организиран от списание "Мениджър" в партньорство със сдружение „Храни и напитки“.

Той ще се проведе на 10 юли, от 10.30 часа, в залата на Международно висше бизнес училище София, с излъчване на живо в Мениджър Нюз, както и във фейсбук събитието Втори годишен форум „Отговорни производители“.  

Сред основните участници са Иван Чернев, председател на управителния съвет на Kaufland България, Яна Иванова, изпълнителен директор на сдружение “Храни и напитки България“, Стойко Апостолов, управител на Фондация БИОСЕЛЕНА и Александър Христов, управляващ партньор в ПР агенция Параграф 42, който ще бъде и модератор на събитието.

В три панела те ще представят и коментират новите пробиви в производството на храни и напитки, как тенденцията за финансова дисциплина на потребителите ще се отрази на критериите за качествен и здравословен продукт, както и на чувствителността по темата за екосъобразно потребление, новаторските стратегии и процеси, свързани с качеството и жизнения цикъл на продуктите. Още за водещите теми на форума можете да видите тук 

Акцент ще бъде и огласяването на данните от специално проучване за трансформацията в потребителското поведение, изготвено от агенция Параграф 42.  

Освен онлайн, има възможност и за присъствие на живо като участието е безплатно. Общият брой на аудиторията е съобразен с изискванията на Министерство на здравеопазването за редуцирано използване на капацитета на залата, местата са ограничени, поради което условието за достъп е да се направи предварителна регистрация на www.events.manager.bg

Генерален спонсор на събитието е Кауфланд България

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ