Бизнесът в една минута: Стратегията на Amazon

През юли 1994 година една инвестиция от 10 хил. долара преобръща целия живот на Джеф Безос – именно тогава той основава онлайн книжарницата си Amazon, която по-късно ще се разшири дотолкова, че да го направи най-богатия човек в света.

След като разработва бизнес плана си, пътувайки от Ню Йорк Сити до Сиатъл, той се прибира вкъщи и в гаража си слага началото на бранда, който днес е на 4-то място сред 100-те най-ценни в световен мащаб и се оценява на над 200 млрд. долара.

Какво точно стои в основата на бизнес модела на Amazon? Вижте в следващото видео от нашата нова видео рубрика "Бизнесът в една минута".

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Неизвестно за известните: Пастир на кози става символ на лукса и измисля прочутата фраза „Клиентът винаги е прав“
Най-голямата компания за фотоволтаични централи в България консолидира финансовите си отчети по нов начин
"Mercedes-Benz" предлага по 500 000 евро на служители, ако напуснат доброволно
Байдън, Камала Харис и Антъни Блинкен са лишени от достъп до секретна информация
Най-ценният шпионин и двоен агент на Запада Олег Гордиевски почина в дома си във Великобритания
Папа Франциск се възстановява бавно, но трябва да се "учи отново да говори", Ватиканът отрича оттеглянето му
Правилото на шахматиста
Нова концепция: Zara отваря магазин в китайски град с кафене и студио за създаване на съдържание