Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Черният петък на eMAG: По-висок трафик и повече поръчки
Ръстове в посещенията, поръчките и средната стойност на количка при пазаруване регистрира в обобщението на резултатите от тазгодишната си кампания Black Friday платформата за електронна търговия eMAG.bg.
Black Friday кампанията на една от най-популярните платформи у нас е ориентир за развитието на електронната търговия и улавя основните промени в потребителското поведение.
Сред тенденциите, открояващи се тази година са:
- Броят на хората, които пазаруват онлайн, се е увеличил значително, а техните интереси вече не са основно към категорията електроника и компютри.
- Клиентите предпочитат мобилните устройства като удобен канал за поръчки онлайн.
Фактите в цифри за Black Friday 2020 на eMAG.bg сочат регистрирани 2,43 милиона посещения - с 9% повече от миналата година и поръчки на обща стойност 47,6 милиона лева - със 17% повече от 2019 г. От началото на събитието в 7:13 ч. и през целия период на кампанията над 72,65% трафика на платформата е бил през мобилни устройства.
„Black Friday тази година показа поредната стъпка в разрастването на електронната търговия като лесен, бърз и достъпен начин за закупуване на голямо разнообразие от продукти онлайн. В петък, 20 ноември, видяхме, че впечатляващ брой хора са възприели онлайн търговията като начин за пазаруване. Очакваме тази тенденция да продължи и до Коледа, тъй като клиентите ще изберат да купуват и подаръците за празниците онлайн”, коментира Андрей Попеску, директор на eMAG България.
Средната стойност на количката при пазаруване за кампанията се е увеличила с 9% – до 267 лева, като клиентите са поръчали онлайн над 339 812 артикула, предлагани от eMAG и от 1 744 Marketplace партньори на платформата – с 24% повече от миналата година.
[[{"fid":"364407","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":430,"width":640,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Източник: eMAG.bg.
Новите клиенти на eMAG, направили поръчки в рамките на кампанията, са били 20 758 (или 15% от общия брой). Прави впечатление и че в много населени места броят на поръчките чувствително се увеличава – в Ямбол, София, Пловдив, Търговище и Кюстендил например се регистрира над 24% ръст на броя на поръчаните продукти.
Средно хората са поръчвали по 2 продукта – един по-скъп и друг от категории като дом и декорация, съдове за готвене и домакински уреди, красота, лайфстайл, джаджи, играчки и – за пръв път сред Black Friday офертите, предлагани от eMAG – кафе. Най-разнообразната поръчка включва 34 различни продукта, а сред най-популярните категории са били продуктите за дома (62 329 бр. поръчки), красота и лична грижа (35 700 бр. поръчки), ИТ продукти (34 704 бр. поръчки), малки електроуреди (29 396 бр. поръчки), джаджи и други аксесоари (24 309 бр. поръчки), смартфони и смарт часовници (22 972 бр. поръчки), телевизори и аудио системи (17 780 бр. поръчки), мода и спорт (17 471 бр. поръчки), хладилници, перални и сушилни (15 548 бр. поръчки).
Продуктите с най-бързо изчерпаните количества, определени за кампанията са:
- Лаптоп HP 15-db1033nq, 15.6", RAM 8GB, SSD 512GB – 77 бр. на Black Friday цена 599,99 лв. за 35 секунди;
- Телевизор LG 55UN70003LA, 55" (139 см), Smart, 4K Ultra HD, LED – 200 бр. на Black Friday цена 529,99 лв. за 48 секунди;
- Телевизор LED Star-Light, 32" (80 см), HD – 600 бр. на Black Friday цена 129,99 лв. за 2,32 минути;
- Пералня Heinner HWM-6010VA++, 6 кг, 1000 об./мин., клас A++ – 300 бр.на Black Friday цена 259 лв. за 5,33 минути.
eMAG организира Black Friday в България за осма поредна година и кампанията видимо демонстрира ежегодно увеличаване на популярността и резултатите си.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.