Четвърти годишен форум "Отговорни производители" - Панел II

Четвърти годишен форум Отговорни производители - Панел II

Масовият български потребител е традиционалист, за когото цената е определяща при избора на хранителни продукти. Този профил очертаха участниците във втория панел „Нови потребителски нагласи” на форума „Отговорни потребители”, който списание „Мениджър” организира за четвърта година. Българските стоки или вносните са предпочитани от потребителите? Отговор на този въпрос дава проучване на Нилсен Адмосфер България. Изследването е изготвено специално за форума.

Васил Василев, директор "Свежи храни" в Kaufland България, представи тенденциите в предпочитанията на потребителите. Участие в тази дискусия взеха и Юлия Григорова, Head of Client Services в Нилсен Адмосфер България, Мая Герасимова, маркетинг мениджър на Smart Organic, д-р Александрина Борисова, началник отдел в Дирекция „Контрол на храните“ към Българската агенция по безопасност на храните (БАБХ).

Панел I: Българските производители – бягане с препятствия

Панел III: Иновации по време на криза

 

Ексклузивен партньор на форума е: Кауфланд България

Четвърти годишен форум „Отговорни производители се провежда с подкрепата на: Българска банка за развитиеКенарСдружение „Храни и напитки България“

Медийни партньори: Българска национална телевизияdir.bgBloombergTVdnes.bg

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Жега и пожари: Израел удари рекорд от близо 50 градуса, Гърция спасява монахини и настанява във военни поделения
Провалената руска колонизация на Северна Америка: Как цар Александър II продаде Аляска на САЩ?
Белият дом с ултиматум към бездомните във Вашингтон – лечение или затвор
Европейските лидери са изпълнени с предпазлив оптимизъм след разговор с Тръмп преди срещата с Путин
Българската икономика с ръст от 3,1% за второто тримесечие
Digital age: Техно пробиви и открития
Бели престилки, тънки портфейли: Парадоксът на лекарите в България
Преди пълната забрана: Южна Корея затвори 74% от фермите за отглеждане на кучета за месо