Четвърти годишен форум "Отговорни производители" - Панел II

Четвърти годишен форум Отговорни производители - Панел II

Масовият български потребител е традиционалист, за когото цената е определяща при избора на хранителни продукти. Този профил очертаха участниците във втория панел „Нови потребителски нагласи” на форума „Отговорни потребители”, който списание „Мениджър” организира за четвърта година. Българските стоки или вносните са предпочитани от потребителите? Отговор на този въпрос дава проучване на Нилсен Адмосфер България. Изследването е изготвено специално за форума.

Васил Василев, директор "Свежи храни" в Kaufland България, представи тенденциите в предпочитанията на потребителите. Участие в тази дискусия взеха и Юлия Григорова, Head of Client Services в Нилсен Адмосфер България, Мая Герасимова, маркетинг мениджър на Smart Organic, д-р Александрина Борисова, началник отдел в Дирекция „Контрол на храните“ към Българската агенция по безопасност на храните (БАБХ).

Панел I: Българските производители – бягане с препятствия

Панел III: Иновации по време на криза

 

Ексклузивен партньор на форума е: Кауфланд България

Четвърти годишен форум „Отговорни производители се провежда с подкрепата на: Българска банка за развитиеКенарСдружение „Храни и напитки България“

Медийни партньори: Българска национална телевизияdir.bgBloombergTVdnes.bg

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
Какво предлага Бюджет 2026 и защо не се хареса на никого?
„Лукойл“ е получила оферта за закупуване на международните ѝ активи. Кой е купувачът?
Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
KoHousing променя правилата на имотния пазар
Между реалността и свръхестественото: Всеки трети у нас вярва в живот след смъртта, а две трети – в кармата
Тръмп намали митата върху вноса от Китай до 47% след „невероятната“ среща със Си
Нов революционен метод може да доведе до по-ранно откриване на болестта на Алцхаймер