Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Четвърти годишен форум "Отговорни производители" - Панел III
Кризите са точното време за иновации. Около това твърдение се обединиха участниците в третия панел „Иновации по време на криза” – част от четвъртия поред форум „Отговорни производители”, иницииран от списание „Мениджър”.
Действията носят промяната – това е виждането на Kaufland България, заяви в началото Гергана Димитрова, мениджър „Корпоративни комуникации“. Ритейл веригата си поставя за цел до 2025 г. да се превърне в „климатично неутрална компания”. С други думи да сведе негативния ефект от дейността си до минимум, да намали с над 80% оперативните емисии, в съответствие с Парижкото споразумение за ограничаване на затоплянето на климата с градус и половина, като стимулира доставчиците си за същото отговорно поведение.
Българска банка за развитие (ББР) се опитва да обхване сегмент, който среща определени трудности да достигне до финансиране от други търговски банки. Така Владимир Георгиев, изпълнителен директор на ББР, определи мисията на институцията. „Предлагаме различни структурирани кредити и продукти за кредитополучатели, които са жизнеспособни, но имат някакъв вид затруднение – било то че са на загуба, просрочие по кредит в друга търговска банка или към държавата”, уточни банкерът . За пример той посочи програмата за изграждането на фотоволтаични централи до 1 мегават за нуждите на бизнеса. Кредитният продукт е в отговор на растящото притеснение на компаниите от стойностите на електроенергията у нас и в Европа, и повишаващото се търсене. Банката осигурява до 95% от необходимото финансиране, да останалите 5 на сто са самоучастие, като срокът за погасяване е 15 години, изтъкна Георгиев. Банката подкрепя с ликвидни средства и розопроизводителите, като изискванията за обезпеченост са минимални, в т.ч. розово масло, а финансирането за ликвидни средства е до един милион лева.
В дискусията, модерирана от Доника Ризова, участници бяха и Яна Иванова, изпълнителен директор на сдружението „Храни и напитки - България“, както и Пламен Пенев, изпълнителен директор на SimLogic.
Панел I: Българските производители – бягане с препятствия
Панел II: Нови потребителски нагласи
Ексклузивен партньор на форума е: Кауфланд България
Четвърти годишен форум „Отговорни производители се провежда с подкрепата на: Българска банка за развитие; Кенар; Сдружение „Храни и напитки България“
Медийни партньори: Българска национална телевизия; dir.bg; BloombergTV; dnes.bg
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Кристин Лагард припомня: Два месеца остават до присъединяването на България към еврозоната
България |Българската православна църква представя мобилно приложение
България |Дронове бяха забелязани над база на НАТО в Белгия
Свят |Зеленски с пакет от мерки за подпомагане на украинците през зимата
Свят |В сезона на туршиите купуваме по-скъпо зеле и карфиол
България |Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Свят |Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
Технологии |На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
На днешната дата |„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
България |Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
Финанси |Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп
Свят |Шефът на Razеr: Подгответе се изкуственият интелект да промени всичко в гейминг индустрията
Технологии |Зеленски с пакет от мерки за подпомагане на украинците през зимата
Свят |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.