Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Delion е новото име на един от най-големите вносители на първокласни напитки и вина у нас
Една от най-успешните компании у нас за внос и дистрибуция на висококачествени напитки - Трансимпорт, част от ВМ Финанс Груп - прави пълен ребранд и вече ще оперирапод името Delion, съобщиха от компанията
Към момента тя е сред лидерите на пазара с портфолио от над 50 марки, сред които световноизвестни марки напитки, винo, бира, захарни изделия, пури и пурети. За 22 години компанията постига забележителни успехи и успява да наложи марките си на лидерски позиции.
“Ребрандирането на една компания е сигурен знак, че тя е жива, че се развива и се стреми да бъде в крак с времето. В бизнес историята на световни марки промяната е била необходимост и в повечето случаи е била нужната стъпка по пътя към израстването. След обстойни проучвания, ние от Трансимпорт стигнахме до извода, че марката на нашата компания трябва да отразява основната трансформация, която бизнесът ни претърпя в последните години. Ние надраснахме името си и е време да преименуваме компанията”, споделя Цветан Бешевишки, управител на Delion.
Delion започва нова ера с ново лице и ново име, които представят предизвикателствата на днешния ден и стремежите за бъдещето. Новото име отразява прозрачната, отворена култура, и безкрайните възможности, които стоят пред компанията.
Името Delion е подбрано така, че от една страна ненатрапчивото „lion” да говори за лидерската позиция на компанията във FMCG сектора. В същото време дава усещане за удовлетворение от постигнатите високи резултати – латинския корен на думата е deliciae и означава точно това: задоволство.
Портфолиото на Delion включва марки като Grant’s, Tullamore D.E.W., Glenfiddich, Beluga, Belenkaya, Monkey Shoulder, Tikvesh, Hendrick’s, Krusovice, Birra Moretti, Davidoff cigars и още много. Delion е дългогодишен партньор на William Grant and Sons, Beluga Group, Heineken, Arnold Andre.
Още няколко факта*, които са и повод за гордост за Delion:
- Grant’s уиски реализира 4 пъти повече продажби спрямо периода от преди 10 г., с което се изкачи до No.3 скоч уиски в България;
- Grant’s получи наградата Любима марка на българските потребители за 2019 г. в категория високоалкохолни напитки;
- Tullamore D.E.W. пък беше Любима марка за 2018 г.;
- Glenfiddich е безспорен лидер в категория сингъл малц уиски с удвоен обем за период от 5 г.;
- Водка Beluga e убедителен No. 1 в супер премиум сегмента;
- Джин Hendrick’s реализира двуцифрени ръстове за десета поредна година и води развитието на супер премиум джин сегмента в България;
- Лидерска позиция в дистрибуцията и развитието на световни марки пури, пурети и тютюни за пушене.
*По данни на International Wine and Spirits Report за 2018 и резултати от потребителското проучване „Любимите марки“ за 2019 и 2018
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.