Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Едоардо Миролио е новият собственик на модния бранд "Dika"
Италианският бизнесмен Едоардо Миролио е новият собственик на българския моден бранд "Dika". Това обяви самият той на пресконференция, която се състоя в бизнес център "Интерпред", София. Миролио планира да популяризира марката извън България като отвори магазини във френските градове Сент Етиен, Монпелие, Гренобъл и Тулуза в края на тази година. Също така ще разшири дейността и в страната с нови магазини в Бургас и Варна. В момента такива има в София, Пловдив, Велико Търново и Сливен.
Миролио взел решението да купи "Dika" в края на 2017 г., когато предишният собственик прекрати дейността на компанията.
"Когато те разтрогнаха договорите със собствениците на площите, където се помещават магазините, ние ги взехме под наем. Купихме няколко от активите на "DiKa", както и тяхната търговска марка. Закупихме две фабрики за облекла в Сърбия - в Димитровград и в Пирот", сподели италианецът с български паспорт, който инвестира у нас от далечната 2002 г., когато започва производство на висококачествени вина в село Еленово.
Бизнес начинанията му отдавна не се ограничават само във винопроизводството. Той е собственик и на седем текстилни фабрики в Сливен, три в Ямбол и една в Свищов. Закупуването на "Dika" е поредната голяма крачка за Миролио, който вярва, че бъдещето пред марката е повече от светло.
"Брандът има изградени традиции в класическата мода и посветен на професионалния живот на елегентната жена. Искаме да запазим тази философия, защото вярваме, че всяка дама трябва да се чувства комфортно в своето официално облекло", допълни италианецът на срещата си с журналистите.
Бизнесменът се похвали с изключително добрите финансови резултати, които е постигнала компанията "Е.Miroglio" в последната година. "2017-а завърши с приход от 235 милиона лева, в сравнение с изминалата година с приход от 232 милиона лева. Печалбата е от почти 17 милиона лева, в сравнение с 2016 г., която беше с печалба от 3 милиона лева. Това показва, че вървим в правилната посока", допълни италианският предприемач.
Той обеща, че ще продължи да вярва в потенциала на българската икономика и таланта и трудолюбието на българите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Истински късмет: Рибар, търсещ червеи, се натъкна на монети от Средновековието
Любопитно |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |Коледните бонуси в Словения стават задължителни
ЕС |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.