eMAG Black Friday 2021: Как се осигуряват 1,5 милиона броя продукти

eMAG Black Friday 2021: Как се осигуряват 1,5 милиона броя продукти

eMAG Black Friday 2021: Как се осигуряват 1,5 милиона броя продукти

Два дни ни делят от деветия eMAG Black Friday в България, който ще се проведе този петък, на 19 ноември. От компанията споделят как се подготвят за него и как планират да го проведат в условията на предизвикателства и с амбициозната цел това да бъде най-мащабното издание на кампанията досега у нас.

- Какви са очакванията за предстоящия Black Friday 2021 на eMAG?

- От страна на потребителите – за още по-голямо продуктово предлагане, добри оферти и качествено логистично обезпечаване, а от наша – за това да отговорим на тези изисквания по най-ефективния възможен начин. През последната година значителен брой нови клиенти направиха първата си поръчка онлайн, а тези, които вече бяха използвали този канал, започнаха да разнообразяват пазарската си количка със стоки от нови категории и все по-често предпочитат картови плащания. Последните проучвания*, както и нашите вътрешни анализи, показват, че сред най-желаните категории са малките електроуреди, както и телевизори, дрехи и обувки, мобилни телефони и стоките за дома и декора. Вземайки предвид всичко това, за Black Friday 2021 сме подготвили оферти за над 1,5 милиона броя продукти от широка гама – смартфони и джаджи, телевизори, HI-Fi аудио, малки и големи домакински уреди, ИТ и лаптопи, продукти за лична грижа и парфюми, гуми и артикули за автомобили, за дома, градината и хоби, играчки и стоки за деца, мода, спорт и др.

- Как се организира подобна мащабна кампания?

- С добро планиране и стратегически инвестиции. Започнахме подготовката още по-рано от обикновено, още в началото на лятото. Заедно с обезпечаването на продуктите за кампанията, от дружеството майка бяха направени и инвестиции в разширяване на складовете на компанията, които в момента са с обща площ от 250 000 кв. м., колкото 35 футболни игрища. Освен това на групово ниво са инвестирани 4,5 милиона евро в технологии, от които 2,3 милиона за закупуване на нови сървъри. Миналата година по време на кампанията в България само за един ден на eMAG.bg бяха регистрирани 2,43 милиона посещения – а за тази очакванията са те да са още повече. Подобен трафик трябва да бъде обезпечен и подсигурен, за да дадем възможност на хората да се насладят на добро изживяване с електронната търговия.

- В какъв срок очаквате поръчките, направени на eMAG Black Friday, да бъдат доставени?

- Поели сме ангажимент до две седмици след кампанията, 4 декември, всички клиенти вече да са получили своите поръчки. За целта дружеството майка увеличи с 600 души служителите ни в складовете и в зоната за обслужване. Подсигурили сме в България потребителите да могат да изберат доставка до едно от над 3000 места за получаване в цялата страна (куриерски офиси, клоновете на Български пощи), да вземат поръчките си от един от трите шоуруми на компанията у нас или те да бъдат доставени с куриер до адрес. Ден преди събитието отваряме и нов шоурум – в пловдивския Mall Plovdiv, разширявайки присъствието ни и извън столицата. 

- От споменатото проучване става ясно, че 96,9% от българите, живеещи в градски райони, са чували за Black Friday, но все пак има ли специфики за вашата кампания, на които е добре да обърнат внимание?

- Най-общо, клиентите очакват Black Friday, за да намерят подходящата оферта за продуктите, от които се нуждаят, и ние се стараем да им предоставим възможност за това. Подготвяме се за кампанията от много месеци, а сега те също е добре да направят своите планове за нея. Бройките на предлаганите продукти с Black Friday намаление са ограничени и често се изчерпват много бързо. Например, миналата година цялата наличност на лаптоп с намаление беше изкупена за 35 секунди. Затова препоръчваме предварително да си направят списък с любими продукти за кампанията, да запазят в акаунта си данните на своята карта и предпочитаното място за доставка и рано сутринта на 19 ноември да са готови за Black Friday емоцията. 

Мениджър Нюз

*Националното представително проучване е проведено от Kantar Румъния по поръчка на eMAG сред 1008 респонденти на възраст между 18 и 55 години, живеещи в цялата страна, в периода 19-31 октомври 2021 г.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ