eMAG Black Friday 2021: Как се осигуряват 1,5 милиона броя продукти

eMAG Black Friday 2021: Как се осигуряват 1,5 милиона броя продукти

Два дни ни делят от деветия eMAG Black Friday в България, който ще се проведе този петък, на 19 ноември. От компанията споделят как се подготвят за него и как планират да го проведат в условията на предизвикателства и с амбициозната цел това да бъде най-мащабното издание на кампанията досега у нас.

- Какви са очакванията за предстоящия Black Friday 2021 на eMAG?

- От страна на потребителите – за още по-голямо продуктово предлагане, добри оферти и качествено логистично обезпечаване, а от наша – за това да отговорим на тези изисквания по най-ефективния възможен начин. През последната година значителен брой нови клиенти направиха първата си поръчка онлайн, а тези, които вече бяха използвали този канал, започнаха да разнообразяват пазарската си количка със стоки от нови категории и все по-често предпочитат картови плащания. Последните проучвания*, както и нашите вътрешни анализи, показват, че сред най-желаните категории са малките електроуреди, както и телевизори, дрехи и обувки, мобилни телефони и стоките за дома и декора. Вземайки предвид всичко това, за Black Friday 2021 сме подготвили оферти за над 1,5 милиона броя продукти от широка гама – смартфони и джаджи, телевизори, HI-Fi аудио, малки и големи домакински уреди, ИТ и лаптопи, продукти за лична грижа и парфюми, гуми и артикули за автомобили, за дома, градината и хоби, играчки и стоки за деца, мода, спорт и др.

- Как се организира подобна мащабна кампания?

- С добро планиране и стратегически инвестиции. Започнахме подготовката още по-рано от обикновено, още в началото на лятото. Заедно с обезпечаването на продуктите за кампанията, от дружеството майка бяха направени и инвестиции в разширяване на складовете на компанията, които в момента са с обща площ от 250 000 кв. м., колкото 35 футболни игрища. Освен това на групово ниво са инвестирани 4,5 милиона евро в технологии, от които 2,3 милиона за закупуване на нови сървъри. Миналата година по време на кампанията в България само за един ден на eMAG.bg бяха регистрирани 2,43 милиона посещения – а за тази очакванията са те да са още повече. Подобен трафик трябва да бъде обезпечен и подсигурен, за да дадем възможност на хората да се насладят на добро изживяване с електронната търговия.

- В какъв срок очаквате поръчките, направени на eMAG Black Friday, да бъдат доставени?

- Поели сме ангажимент до две седмици след кампанията, 4 декември, всички клиенти вече да са получили своите поръчки. За целта дружеството майка увеличи с 600 души служителите ни в складовете и в зоната за обслужване. Подсигурили сме в България потребителите да могат да изберат доставка до едно от над 3000 места за получаване в цялата страна (куриерски офиси, клоновете на Български пощи), да вземат поръчките си от един от трите шоуруми на компанията у нас или те да бъдат доставени с куриер до адрес. Ден преди събитието отваряме и нов шоурум – в пловдивския Mall Plovdiv, разширявайки присъствието ни и извън столицата. 

- От споменатото проучване става ясно, че 96,9% от българите, живеещи в градски райони, са чували за Black Friday, но все пак има ли специфики за вашата кампания, на които е добре да обърнат внимание?

- Най-общо, клиентите очакват Black Friday, за да намерят подходящата оферта за продуктите, от които се нуждаят, и ние се стараем да им предоставим възможност за това. Подготвяме се за кампанията от много месеци, а сега те също е добре да направят своите планове за нея. Бройките на предлаганите продукти с Black Friday намаление са ограничени и често се изчерпват много бързо. Например, миналата година цялата наличност на лаптоп с намаление беше изкупена за 35 секунди. Затова препоръчваме предварително да си направят списък с любими продукти за кампанията, да запазят в акаунта си данните на своята карта и предпочитаното място за доставка и рано сутринта на 19 ноември да са готови за Black Friday емоцията. 

Мениджър Нюз

*Националното представително проучване е проведено от Kantar Румъния по поръчка на eMAG сред 1008 респонденти на възраст между 18 и 55 години, живеещи в цялата страна, в периода 19-31 октомври 2021 г.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 22 юли. Имен ден празнуват Магда, Магдалена, Мадлен
Държавният департамент на САЩ одобри продажба на въоръжение на България за 620 млн. долара
Зеленски обяви, че следващият кръг мирни преговори между Украйна и Русия ще бъде в сряда
Град Ню Йорк и щатът Ню Джърси очакват 3,3 млрд. долара приходи от Световното първенство по футбол през 2026 г.
Слънце и жега: Термометрите удрят 42° във вторник
Най-опасният престъпник на Еквадор беше предаден на властите в САЩ
Петролът поевтинява на фона на опасенията от задаваща се търговска война между САЩ и ЕС
Milliyet: Туристите в Турция са предупредени за риск от инфекция с опасни бактерии