Ето носителите на престижната награда Superbrand тази година

Ето носителите на престижната награда Superbrand тази година

Водещи потребителски и бизнес марки у нас бяха отличени за шести пореден път с наградите на глобалната организация Superbrands.

За втори път у нас световната брандинг организация връчи и две почетни награди. Тенис звездата Григор Димитров беше отличен с почетна статуетка за принос в промоцията на бранда България по света. Оперната прима Веселина Кацарова получи почетен приз за принос в промоцията на българската култура по света.

На събитието беше представено и шестото официално издание, представящо пътя към успеха и съвременните достижения на 37 от най-силните брандове в страната, както и значимостта на техните социално отговорни каузи.

„Superbrands е широка платформа за споделяне на успешно реализирани в практиката идеи в близо 90 страни по света. Със сигурност голяма част от идеите и добрите практики на бизнеса могат да бъдат ефективни и приложими и в управлението на страната. Един от главните фокуси в работата на екипа е бил най-ценният за всички нас бранд – България. За неговата промоция по света глобалната организация учреди и сега за втори път връчи двете почетни награди – на нашия изключителен млад талант Григор Димитров и на оперната прима Веселина Кацарова, определяна като мецосопран номер едно в света, коментира Мила Векова, представител на Superbrands за България.

Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 90 страни, реализиращи промоционалната програма Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands – марка, която трябва да демонстрира:

Качество. Символизира ли марката качеството на предлаганите продукти или услуги?

Надеждност. Ползва ли се с доверие брандът, поддържа ли висок стандарт на продуктите или услугите?

Различие. Добре ли е позната марката в своя сектор? Успешно ли се разграничава от конкурентите си? Притежава ли индивидуалност и ценности, които я правят уникална на пазара?

В тазгодишното издание на Superbrands най-много награди получи фармацевтичната компания SANOFI  за три нейни марки. Признанията са за No Spa ®, Magne B6 ® и Dulcolax ® и това са марките, на които българите се доверяват от дълги години за своето здраве и са се доказали многократно пред потребители, фармацевти и лекари. Наградите за 2017/2018г. бяха връчени на специална церемония в София Ивент Център от българските представители на най-значимата международна бранд награда SUPERBRANDS.

Единствената марка от платежната индустрия в България, удостоена с наградата Superbrands през тази година е Visa.

Единствената търговска верига в класацията, отличена за постигнати високи резултати и припозната от потребителите като символ на качество, надеждност и различие е Lidl. Компанията получава престижното признание за втори пореден път– през 2015/2016 марката отново е категоричният избор на клиентите.

Ето и всички най-силни марки на българския пазар, включени в шестото издание Superbrands Bulgaria 2017–2018

ПОТРЕБИТЕЛСКИ МАРКИ
(Business-to-Consumer)

24Kitchen

АДРЕС

adidas

BOSCH

Димитър Маджаров

Deroni

Dir.bg

Domaine Boyar

DOMKO

Dulcolax

ЗОРА

Fibank

Lidl

Мтел

Magne B6

NO-SPA

NOVA

OMV

Orange Center

Oriflame

Престиж

ROIS

Сливенска перла

Turkish Airlines

УниКредит Булбанк

Visa

Vitagold

Walmark

БИЗНЕС МАРКИ (Business-to-Business)

Arteks Engineering

Jobs.bg

Kreston BulMar

Netinfo

Пенков, Марков и партньори

René Gourmet Group

СОТ 161

SEG

Unimasters Logistics Plc

Глобалната организация Superbrands предоставя право на квалифицираните марки да участват в официалното издание за България за 2017–2018 г., както и да използват официалния символ на Superbrands в своите маркетингови комуникации, за да покажат на потребителите и на партньорите си постигнатото високо признание за отличен брандинг.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ