Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Ето носителите на престижната награда Superbrand тази година
Водещи потребителски и бизнес марки у нас бяха отличени за шести пореден път с наградите на глобалната организация Superbrands.
За втори път у нас световната брандинг организация връчи и две почетни награди. Тенис звездата Григор Димитров беше отличен с почетна статуетка за принос в промоцията на бранда България по света. Оперната прима Веселина Кацарова получи почетен приз за принос в промоцията на българската култура по света.
На събитието беше представено и шестото официално издание, представящо пътя към успеха и съвременните достижения на 37 от най-силните брандове в страната, както и значимостта на техните социално отговорни каузи.
„Superbrands е широка платформа за споделяне на успешно реализирани в практиката идеи в близо 90 страни по света. Със сигурност голяма част от идеите и добрите практики на бизнеса могат да бъдат ефективни и приложими и в управлението на страната. Един от главните фокуси в работата на екипа е бил най-ценният за всички нас бранд – България. За неговата промоция по света глобалната организация учреди и сега за втори път връчи двете почетни награди – на нашия изключителен млад талант Григор Димитров и на оперната прима Веселина Кацарова, определяна като мецосопран номер едно в света, коментира Мила Векова, представител на Superbrands за България.
Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 90 страни, реализиращи промоционалната програма Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands – марка, която трябва да демонстрира:
Качество. Символизира ли марката качеството на предлаганите продукти или услуги?
Надеждност. Ползва ли се с доверие брандът, поддържа ли висок стандарт на продуктите или услугите?
Различие. Добре ли е позната марката в своя сектор? Успешно ли се разграничава от конкурентите си? Притежава ли индивидуалност и ценности, които я правят уникална на пазара?
В тазгодишното издание на Superbrands най-много награди получи фармацевтичната компания SANOFI за три нейни марки. Признанията са за No Spa ®, Magne B6 ® и Dulcolax ® и това са марките, на които българите се доверяват от дълги години за своето здраве и са се доказали многократно пред потребители, фармацевти и лекари. Наградите за 2017/2018г. бяха връчени на специална церемония в София Ивент Център от българските представители на най-значимата международна бранд награда SUPERBRANDS.
Единствената марка от платежната индустрия в България, удостоена с наградата Superbrands през тази година е Visa.
Единствената търговска верига в класацията, отличена за постигнати високи резултати и припозната от потребителите като символ на качество, надеждност и различие е Lidl. Компанията получава престижното признание за втори пореден път– през 2015/2016 марката отново е категоричният избор на клиентите.
Ето и всички най-силни марки на българския пазар, включени в шестото издание Superbrands Bulgaria 2017–2018
ПОТРЕБИТЕЛСКИ МАРКИ
(Business-to-Consumer)
24Kitchen
АДРЕС
adidas
BOSCH
Димитър Маджаров
Deroni
Dir.bg
Domaine Boyar
DOMKO
Dulcolax
ЗОРА
Fibank
Lidl
Мтел
Magne B6
NO-SPA
NOVA
OMV
Orange Center
Oriflame
Престиж
ROIS
Сливенска перла
Turkish Airlines
УниКредит Булбанк
Visa
Vitagold
Walmark
БИЗНЕС МАРКИ (Business-to-Business)
Arteks Engineering
Jobs.bg
Kreston BulMar
Netinfo
Пенков, Марков и партньори
René Gourmet Group
СОТ 161
SEG
Unimasters Logistics Plc
Глобалната организация Superbrands предоставя право на квалифицираните марки да участват в официалното издание за България за 2017–2018 г., както и да използват официалния символ на Superbrands в своите маркетингови комуникации, за да покажат на потребителите и на партньорите си постигнатото високо признание за отличен брандинг.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.