Какво стои зад концепцията Yettel Town

Какво стои зад концепцията Yettel Town

Ребрандирането на компания като нашата изисква много труд, координация, но и отдаденост към целия процес. Ние се постарахме да случим промяната по по-различен начин, с прякото участие на нашите служители, споделя Галина Чулева, главен директор „Управление на хора и култура“ в Yettel.

- Госпожо Чулева, зад всеки бранд стоят хора. Като един от най-големите работодатели в страната, какви хора работят в Yettel?

- Смея да кажа, че работят най-добрите, защото за мен те са такива. И резултатите, които постигаме, го показват. Сега с ребрандирането още веднъж се убедих, че нашите служители са истински професионалисти, които са отдадени на работата си и носят у себе си желанието за промяна. Ние имаме над 1800 служители, които работят в различни направления в цялата страна и които имат възможност всеки ден да създават стойност за клиентите и да променят средата около себе си. Гордеем се, че осигуряваме спокойна и стабилна работна атмосфера, в която всеки може да развива потенциала си.

- Как приемат те промяната?

- Ребрандирането на компания като нашата изисква много труд, координация, но и отдаденост към целия процес. Ние се постарахме да случим промяната по по-различен начин, с прякото участие на нашите служители. Голяма част от този бранд, ценностите, идентичността и всичко зад него са създадени с активното участие на наши служители, експерти в различни области от България, Сърбия и Унгария. Очаквано, колегите смятат, че брандът е много силен и носи потенциала да надгради нашата така или иначе водеща позиция на пазара. Радвам се, че предприехме този подход, защото за нас е важно колегите да приемат Yettel като нещо свое, част от тях самите, възможност да създадем и развиваме нещо страхотно и уникално заедно. Според новото ни месечно проучване на ангажираността (март 2022 г.) колегите посрещат новия бранд с вълнение, любопитство и много положително отношение към амбицията, заложена в него, да помага на хората да постигат живот в баланс.

- Какво означава това на практика? Как служителите ще имат възможност да помогнат на клиентите да постигнат баланса между технологиите и живота?

- Балансът означава различни неща за различните хора. Ключът към успеха е умението да разбираме нуждите на нашите клиенти и да познаваме все по-нарастващата роля на технологиите в живота на съвременния човек. За някои това е вълнуващо, а за други е плашещо и объркващо. В днешния хиперсвързан технологичен свят отговорността ни като телеком партньор на нашите клиенти е все по-голяма. Важно е да осигуряваме не само бърза, но и надеждна и сигурна мрежа, да обслужваме клиентите качествено, но и бързо, без да губим тяхното време, и да им предлагаме продукти и услуги, които дават различни решения и помагат на всеки да постигне своя баланс в живота.

За служителите ни е вълнуващо да бъдат част от намирането на решения, с които технологиите ни помагат да се свързваме по по-добри начини, да създаваме време да бъдем с хората, с които искаме да бъдем, и да правим нещата, които искаме да правим и когато решим да ги направим. И всичко това сигурно и надеждно с мисъл за природата.

- Как вашите служители ще имат възможност да изживеят бранда сега, след обявяването му?

- Yettel е бранд, създаден през XXI в. за хората на XXI в. и е вдъхновен от градския и модерен живот. В началото на този месец представихме концепцията за Yettel Town. Накратко, това е място, в което служителите ни могат да „живеят“, видят и опитат новия бранд както в дигиталните ни канали, така и във физическото ни офис пространство, решено в модерен и функционален дизайн и с мисъл за природата. В Yettel Town служителите ни намират бързо и лесно както всичко необходимо за работното ежедневие, така и за нашите програми за здраве, благополучие, социална отговорност, доброволчество и ангажираност. В момента всички наши служители преминават през специална програма да се запознаят с новия бранд, неговите ценности и корпоративната култура, която го изгражда. След това предстоят редица уъркшопи и вътрешни хакатони, с които да продължим разговора с нашите служители за това какво е балансът за тях и заедно да намерим нови решения и изражения на баланса в работната среда.

[[{"fid":"391462","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":800,"width":1200,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

- Планирате ли да продължите някоя от програмите, които стартирахте под бранда „Теленор“?

- Новият бранд не означава край, а ново начало. Планираме да вземем най-доброто, което успяхме да постигнем с „Теленор“, и да го надградим. Със сигурност ще продължим успешни и доказали се инициативи като програмата за кариерно развитие и социална интеграция на хора с различни възможности Open Mind. Тази двугодишна програма дава шанс на хора с увреждания да развият своите социални и функционални умения в реална бизнес среда, като по този начин повишат квалификацията и конкурентоспособността си на пазара на труда, докато получават безценен практически опит и придобиват увереност в професионалните си качества.

Друга много силна програма е стажантската, към която всяка година отчитаме увеличаващ се интерес. Тя цели да развие в бъдещите професионалисти ключови компетенции, които да им помогнат за уверен старт в кариерното развитие. В рамките на програмата за всеки стажант се изготвя индивидуален план за развитие, съобразен с реални бизнес и стратегически цели.

Ако трябва да се върна към концепцията за баланса, вярваме, че тя е ключова, когато говорим за управление на хора. Гордеем се, че и към момента в Yettel осигуряваме благоприятни условия за постигане на баланс между работа и свободно време с възможност за хибриден режим на работа и множество програми за здравно, психично, финансово и кариерно благополучие. Повечето ни вътрешни процеси и комуникация са дигитализирани, така че спестеното време колегите да могат да използват за създаване на креативни и стойностни предложения за клиентите или за обучения за повишаване на квалификацията и личностно развитие.

Текстът е публикуван в новия брой на сп. "Мениджър", който е на пазара

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven
Парламентът прие на първо четене удължителният бюджет за 2026 година
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
МАЕ: Глобалното търсене на въглища достигна рекордно високо ниво тази година, очаква се спад до 2030 г.
Норвегия ще взривява собствени мостове в случай на военен конфликт
Рекорд: Испания отчете близо 100 млн. туристи през 2025 г. и дебне конкуренцията