Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Катерина Кирова-Миланова:Продължаваме да насърчаваме социално отговорните идеи
Зеленият фонд на "Загорка" се насочва към най-голямото предизвикателство в България - задържането на младите хора и успешната им реализация в страната. Но, с това не се изчерпват ангажиментите на пивоварната към социалната отговорност. Обединени в платформата "Създаваме по-добър свят", те задават позитивния тон на промяната към устойчиво развитие, в която всички участват
- Преподредиха ли се приоритетите на „Загорка“ в областта на корпоративната социална отговорност в контекста на COVID-19?
- Ние сме социално отговорна компания и с активното си участие в редица инициативи целим подкрепата ни да има истински добър резултат и силен ефект. Съвсем естествено беше в тази безпрецедентна ситуация да насочим усилията си към здравните институции. Видяхме и други области, които имахме възможността да подкрепим: предоставихме IT оборудване за нуждите на онлайн обучението; дарихме средства и продукти за хранителната банка в Стара Загора; за нашите партньори с магазини осигурихме предпазни средства; оказахме подкрепа на ХоРеКа сектора чрез партньорството си в инициативата „Преоткрий България“. Не на последно място използвахме кампаниите на нашите марки „Загорка“, Heineken и „Ариана“, които със своя позитивен тон насръчаваха, че можем да бъдем заедно, макар и разделени, като намираме други поводи за споделяне и да си кажем наздраве.
- А какво се наложи да промените във връзка с кампаниите и продуктите ви?
- Водени от социалната си политика, променихме кампаниите на марките ни „Загорка“ с „Доброто тук е да си останеш вкъщи“, Heineken със Socialize responsibly, „Ариана“ и „Наздраве от вкъщи“, както и дигиталната изложба, подкрепена от Starobrno – „Различно. Човешко“. Всички те имаха за цел да бъдем близо до нашите консуматори и да отговорим адекватно на времето, в което се намираме. За нас остава важно устойчивото развитие в посока на намаляването на въглеродни емисии, опазването на водните ресурси, използването на устойчиви суровини, подкрепата на местните общности, безопасността и здравето, обединени в платформата ни „Създаваме по-добър свят“.
Продължаваме и да насърчаваме отговорната консумация чрез кампанията „Когато шофираш, никога не пий“ на Heineken, която тази година е с участието на бившите шампиони от Формула 1, баща и син – Кеке и Нико Росберг. Инициативата има за цел да обърне внимание, че най-добрият зад волана винаги е този, който не пие, преди да се качи в колата.
Обединихме и безалкохолните си продукти в портфолио Zero Zone*, което цели да отговори още по-точно на вкусовете на потребителите, но и да промотира отговорната консумация. Този нов и интегриран подход, поставящ фокус върху безалкохолните ни бири и радлери, цели развитие на категорията и отличаване на компанията на пазара.
- Кои са проектите, които Зеленият фонд на „Загорка“ би подкрепил тези дни?
- „Загорка Зелен фонд“ претърпя трансформация през последната година. Основната причина е желанието ни да му придадем по-голяма добавена стойност. През годините се убедихме, че става все по-трудно да намерим подходящи иновативни зелени идеи, които да реализираме. Затова решихме Зеленият фонд да бъде насочен към едно от големите предизвикателства в България – задържането на младите хора и успешната им реализация в страната. В момента разработваме нов формат, насочен към подкрепа на младите хора, като запазим елемента за насърчаване на социално отговорни идеи.
* Zero Zone
включва продуктите Heineken® 0.0 заедно с локалниje брандове „Загорка 0.0%“ и „Ариана Радлер 0.0%“, като радлерите iа с 4 свежи вкуса: лимон, малина, ягода и мента, грейпфрут и портокал. Всички те могат да се консумират по всяко време от деня и при всеки повод.
Автор: Венцислав Савов. Текстът е публикуван в бр. 07/20 г. на сп. "Мениджър"
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.