Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Китайските власти настояват за разцепването на AliPay

Властите в Китай възнамеряват да разцепят компанията за електронни плащания AliPay, която е част от империята за електронна търговия на Джак Ма Alibaba, съобщи Файненшъл таймс.
Китайските регулатори са наредили на финансовата компания Ant Group, която е най-популярна с бранда си AliPay, да раздели бизнеса по електронни разплащания, обособен в AliPay, от този по отпускане на кредити – в другите дъщерни компании Huabei и Jiebei. Те настояват кредитните компании да са в отделни мобилни приложения. Освен това новата компания ще има и държавен дял.
Информацията доведе до спад на цената на акциите на компанията с 4% в днешната търговия.
Ant Group няма да бъде единствената компания, която ще пострада от новите антимонополни правила в Китай, предупреждава още ФТ.
В края на миналата година китайските власти забраниха публичното предлагане на акции на Ant Group и наредиха редица глоби по нарушаване на антимонополното законодателство.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Цитат на деня
Цитат на деня |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.