„Клет България” придобива образователния бизнес на издателство „Изкуства”

„Клет България” придобива образователния бизнес на издателство „Изкуства”

„Клет България” придобива образователния бизнес на издателство „Изкуства”

„Клет България” ООД придобива обособена част от дейността по създаване и търговия с познавателни книжки, учебници и учебни помагала на издателство „Изкуства” ЕООД. Сделката е финализирана на 10 януари и включва прехвърлянето на част от екипа на издателството към структурата на Клет и правата върху хартиените и електронните издания с утвърдената марка „Изкуства”. 

Това е поредната стъпка на „Клет България” в посока разширяване портфолиото продукти за българския пазар. Издателството придоби брандовете „Анубис” и „Булвест 2000” през 2018 г. Освен това предлага и образователни материали под международно наложените брандове „Klett“, „PONS”,”Difusion”, ”Cambridge”, “Oxford” 

„Тази сделка ни даде възможност да осигурим на българските учители и ученици още по-богата гама от образователни ресурси, като ги допълним с хартиените и електронни издания на издателство „Изкуства“. Вярваме че синергията на нашите марки ще ни позволи да отговорим още по-добре на очакванията на учителите. Ще продължим да развиваме марката „Изкуства“, както направихме с „Анубис“ и „Булвест 2000“, тъй като вярваме в стойността и значението ѝ“, коментира Владимир Колев, управител на „Клет България”. 

Първото практическо предимство, от което веднага ще могат да се възползват учителите от всички детски градини и подготвителни групи, е безплатния достъп до интерактивния софтуер към електронните познавателни книжки с марката „Изкуства“. 

„Клет България” развива и най-модерната дигитална платформа iZZI, с която гарантира на учители, ученици и родители достъп до над 50 000 образователни ресурса. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ