Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|„Клет България” придобива образователния бизнес на издателство „Изкуства”
„Клет България” ООД придобива обособена част от дейността по създаване и търговия с познавателни книжки, учебници и учебни помагала на издателство „Изкуства” ЕООД. Сделката е финализирана на 10 януари и включва прехвърлянето на част от екипа на издателството към структурата на Клет и правата върху хартиените и електронните издания с утвърдената марка „Изкуства”.
Това е поредната стъпка на „Клет България” в посока разширяване портфолиото продукти за българския пазар. Издателството придоби брандовете „Анубис” и „Булвест 2000” през 2018 г. Освен това предлага и образователни материали под международно наложените брандове „Klett“, „PONS”,”Difusion”, ”Cambridge”, “Oxford”
„Тази сделка ни даде възможност да осигурим на българските учители и ученици още по-богата гама от образователни ресурси, като ги допълним с хартиените и електронни издания на издателство „Изкуства“. Вярваме че синергията на нашите марки ще ни позволи да отговорим още по-добре на очакванията на учителите. Ще продължим да развиваме марката „Изкуства“, както направихме с „Анубис“ и „Булвест 2000“, тъй като вярваме в стойността и значението ѝ“, коментира Владимир Колев, управител на „Клет България”.
Първото практическо предимство, от което веднага ще могат да се възползват учителите от всички детски градини и подготвителни групи, е безплатния достъп до интерактивния софтуер към електронните познавателни книжки с марката „Изкуства“.
„Клет България” развива и най-модерната дигитална платформа iZZI, с която гарантира на учители, ученици и родители достъп до над 50 000 образователни ресурса.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.