Lufthansa пожела и Alitalia

Lufthansa пожела и Alitalia

Няколко дни след като Lufthansa обяви, че купува почти целия Air Berlin, компанията се готви да придобие и голяма част от Alitalia.

Най-голямата германска авиокомпания готви оферта на стойност 500 милиона евро за фалиралия италиански превозвач, включително самолети, пилоти, персонал, съобщава днес италианското издание „Кориере дела сера”, цитирано от Асошиейтед прес.

Днес в 19 часа българско време изтича срокът за оферти за придобиването на Alitalia, която обяви фалит през май, уточни ДПА. Италианското правителство отпусна мостов заем на Alitalia, за да поддържа дейността на авиопревозвача, докато тече процедурата.

Според три неназовани източници на „Кориере дела сера” планът на Lufthansa предвижда закриване на 6000 работни места, т.е. половината от персонала, и намаляване на дестинациите на къси и средни разстояния, тъй като са подложени на жестока конкуренция от нискотарифните компании.

Това предложение е смятано от италианското правителство за прекалено брутално що се отнася до орязването на работни места, според „Кориере дела сера”.

Alitalia засега отказваа коментар.

Миналата седмица Lufthansa се споразумя да плати 210 милиона евро за 81 от общо 140-те самолета на Air Berlin и да наеме 3000 от неговите над 8000 кадри.

И Air Berlin, и Alitalia бяха контролирани от Etihad, която спря финансирането.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
Кметът на Берлин: Полицията в Берлин ще действа решително срещу нарушителите на реда по време на новогодишните празненства
Главният изпълнителен директор на „Стелантис“ критикува ревизирания климатичен план на ЕС
Израелският президент призова за глобална борба с антисемитизма
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Австралийският премиер Антъни Албанезе беше освиркан на възпоменанието за жертвите на атаката в Бондай
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия