LVMH придоби 50% от марката шампанско на рапъра Джей Зи

LVMH придоби 50% от марката шампанско на рапъра Джей Зи

Moet Hennessy, подразделението за вино и спиртни напитки на конгломерата за луксозни стоки LVMH, обяви, че е придобило 50-процентов дял в марката шампанско на рапъра Джей Зи - Armand de Brignac, предаде Си Ен Би Си.

От компанията не разкриват финансовите условия по сделката.

Джей Зи придоби 50% от марката през 2006 г., когато вино от този бранд се появи в музикалния клип към песента „Show Me What You Got“. Това стана година преди излизането на пазара на марката. Рапърът, чието истинско име е Шон Картър, придоби и останалите 50% от Armand de Brignac през 2014 г.

Марката, която е известна още с прякора „Ace of Spades“, продаде повече от 500 хил. бутилки през 2019 г. Липсата на партита и на вечери по ресторантите заради пандемията от куронавирус се отрази негативно на продажбите на шампанско през 2020 г. Според Comite Interprofessionnel du Vin de Champagne продажбите на шампанско са паднали до 1,2 млрд. долара през миналата година.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Васил Терзиев: Нямам повод да си говоря с хора, които държат за заложници цял един град
София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Първи резултати от Румъния: Никушор Дан е новият президент
Звукът влияе директно върху клетките в човешкото тяло
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"