LVMH придоби 50% от марката шампанско на рапъра Джей Зи

LVMH придоби 50% от марката шампанско на рапъра Джей Зи

Moet Hennessy, подразделението за вино и спиртни напитки на конгломерата за луксозни стоки LVMH, обяви, че е придобило 50-процентов дял в марката шампанско на рапъра Джей Зи - Armand de Brignac, предаде Си Ен Би Си.

От компанията не разкриват финансовите условия по сделката.

Джей Зи придоби 50% от марката през 2006 г., когато вино от този бранд се появи в музикалния клип към песента „Show Me What You Got“. Това стана година преди излизането на пазара на марката. Рапърът, чието истинско име е Шон Картър, придоби и останалите 50% от Armand de Brignac през 2014 г.

Марката, която е известна още с прякора „Ace of Spades“, продаде повече от 500 хил. бутилки през 2019 г. Липсата на партита и на вечери по ресторантите заради пандемията от куронавирус се отрази негативно на продажбите на шампанско през 2020 г. Според Comite Interprofessionnel du Vin de Champagne продажбите на шампанско са паднали до 1,2 млрд. долара през миналата година.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Германското разузнаване: 90% е вероятността коронавирусът да е изтекъл от лабораторията в Ухан
Тръмп заплаши с 200% мита за виното и други алколни продукти, ако ЕС не премахне тарифата върху уискито
Ройтерс: Русия е представила на САЩ списък с искания за сделка за прекратяване на войната срещу Украйна
След преизчисляването: „Величие“ прехвърлят 4-процентната бариера за влизане в парламента
Конституционният съд обяви за незаконен изборът на 16 депутати
Анджей Дуда призова САЩ да разположат ядрени бойни глави на територията на Полша
Антибиотиците и лекарствата за вирусни инфекции ще са безплатни за малките деца