Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Нова Броудкастинг Груп придобива 20% от eBag.bg
Нова Броудкастинг Груп обяви, че придобива 20% от eBag.bg – технологична компания за онлайн пазаруване на хранителни стоки и продукти за дома и офиса. Това е поредна сделка в тази посока, след като групата придоби участия в дружествата, контролиращи уебсайтовете Grabo.bg, Trendo.bg, Opoznai.bg и Broshura.bg и поредна стъпка в стратегията на компанията за инвестиране в дигитална трансформация.
Онлайн магазинът eBag.bg, създаден от предприемача Иван Александров преди две години, днес е най-голямата технологична компания за онлайн пазаруване на хранителни стоки и продукти за дома и офиса на територията на столицата. Уебсайтът предлага над 15 хиляди продукта, разпределени в различни категории, а амбициите на създателя му в бъдеще са платформата да увеличи и разшири още повече асортимента си, както и да се разрасне извън територията на София и България.
„Чрез сделката с eBag.bg насочваме вниманието на бизнеса и потребителите към нова за пазара услуга – онлайн пазаруването на хранителни стоки. Развиваме се добре и това ни позволява непрекъснато да инвестираме в мотивираните и успешни млади български предприемачи, защото вярваме в техния потенциал”, коментира Дидие Щосел, главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп.
В началото на 2016 година Нова Броудкастинг Груп, чрез Нетинфо, придоби 51% от Grabo.bg – най-големият уебсайт за групово пазаруване в страната и 51% от Trendo.bg, водещ онлайн магазин с подбрани маркови стоки. Като част от сделката Нетинфо придоби и мажоритарния дял в Opoznai.bg – най-големият каталог за туристически локации в България, част от Grabo.bg. От юни 2016 компанията притежава и 20% от уебсайта Broshura.bg.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.