Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|„Пиринско“ - най-продаваната марка бира в България за 2016 г.
„Пиринско“ е водещата бира на пазара у нас по обем продажби на дребно за миналата година, показват данни на агенция Нилсен България.
Марката е имала обхват от 16,3% от общия пазар на бира в България за 12-те месеца на 2016 г., посочват от агенцията. С това тя се налага като най-предпочитаното от българите пиво.
Ръстът на „Пиринско“ в този период е 23% в обем и 22% в стойност, сравнено с предходната година (2015).
В отговор на потребителското търсене, Карлсберг България започва да предлага Пиринско Светло и в нова, стъклена опаковка от 330 мл., съобщават от компанията. Бутилката е за еднократна употреба. Тя има за цел да предложи на почитателите на „Пиринско“ още по-голямо разнообразие от разфасовки и ценови точки, адекватни за различни ситуации на потребление.
Малката стъклена бутилка „Пиринско“ е пълно копие на познатата на пазара бутилка от 500 мл и осигурява свежест и пивкост до последната капка бира. „Пиринско“ 330 мл е на достъпна за потребителите препоръчителна цена на рафт от 1,05лв., което е едно от най-конкурентните предложения в този сегмент опаковки.
Производителят Карлсберг България има продуктовото портфолио, което включва разнообразие от първокласни бири – националните Шуменско и Пиринско, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена бира Erdinger и белгийската крафт бира Grimbergen. Карлсберг България предлага на нашия пазар и сайдера Somersby в пет разновидности – ябълка, круша, къпина, боровинка и мътен сайдер с частици плод Somersby Apple Blend.
Карлсберг Груп е една от водещите пивоварни в света, с голямо портфолио от бирени брандове и други напитки. Марките Carlsberg, Baltika и Tuborg са сред най-големите бирени марки на Европа. 42 000 души работят в компанията, а продуктите й се продават на 150 пазара. През 2016 г. Карлсберг Груп продаде 117 милиона хектолитра бира, което се равнява на 35 милиарда бирени бутилки.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.